Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI nyt pinoon konstit; tavaroiden/tuotteiden käyttäminen useampaan tarkoitukseen!

Vierailija
07.09.2012 |

Eli laitetaan tänne pinoon kaikki vinkit, miten samaa tuotetta voi käyttää usealla eri tavalla!

Esim.

- Pukamavoidetta silmäpusseihin

- Etikkaa huuhteluaineena

- Vaniljasokeria pölynimurin raikastimena

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset päähän kun tarttee kommandonaamioitua.

Vierailija
2/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee vessan lavuaarin pyykinpesujauheella.

Vierailija
5/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suodatinpussilla voi kiillottaa esim. Vesihanat ja tiskipöydän/altaat :)

Vierailija
6/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivinjauhetta voi käyttää puhdistusaineena. Suodatinpussia voi myös käyttää grillimakkaran syönnissä hyödyksi, makkara ei polta näppejä kun on suodatinpussissa.

Vierailija
7/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kukkaruukkuja (suojaruukku) ja lasisia hillopurkkeja kynätelineinä. Ai niin ja yhdessä kukkaruukussa tai siis sellaisessa suojaruukussa on harjoja ja kampoja (omiani) pystyssä vessan kaapissa.

Vierailija
8/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti. Sattuu niin pirusti, mutta 1-3 käsittelyn jälkeen ei kutise enää!

Vierailija
9/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii ruuvimeisselinä myös.

Vierailija
10/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme jatkokäyttäneet perunoiden ja porkkanoiden kasvualtaina. Reiät pohjaan ja hyvin toimii :)

Vierailija
11/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Rikkimenneet (erit. puuvillaiset) sukat, alushousut yms. rievuiksi likaisiin hommiin, esim. auton/pyörän huollossa, remontissa, kenkien lankkaamisessa...

-teepuuöljy on oikea ihmeaine, sillä lähtee finnit, lieventää kutinaa esim. hyttysenpistoissa, voi desinfioida haavat...

-kuitit, käytetyt kirjekuoret jne. muistilappuina

-lelut (esim. barbit) on joskus hirtetty pakkaukseen tosi tehokkaasti kiinni muovitetuilla rautalanganpätkillä. Itse olen säästänyt ne, sillä ne ovat tosi kestäviä! Olen korjannut niillä mm. pyykkitelineen ja lapsen nukenvaunut

-tyhjiä jogurtti- yms. pikareita voi käyttää vaikka vesiväreillä maalatessa huuhtelukippona tai kertakäyttölaseina (esim. retkellä)

-ylimääräiset muovipussit: niistä voi itse tehdä sellaista paksua muovikangasta esim. kasseihin: leikkaa muovipussit sileiksi arkeiksi. Laita alle leivinpaperia, päälle muutama kerros muovipusseja ja päälle taas leivinpaperia, silitä kakkosella. Tuloksena on sellaista paksumpaa pressumaista muovikangasta, josta voi ommella vaikka kasseja

-itse käytän vanhentuneita aurinkorasvoja, sopimattomat kasvorasvat yms. jalkavoiteena

Vierailija
12/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-vaasi kynä-yms. sälän telineenä. Toimii myös kaukosäädintelineenä, mutta nyt on täynnä sitä sälää joten kaukosäätimet ei mahdu.

Samoin Mariskooleja on epämääräisen pikkutilpehöörin säilytyspurkkeina.

Vierailija
13/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi työntää käytetyn muovipussin. Säästää tilaa, ei tursuile ja on helppo heittää ostoskassin pohjalle.

Vierailija
14/14 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joken laitoin palapelit pakasterasioihin. Jäätelörasioissa on pikkulegoja ja yhdessä kyniä. Folio-vuoat pahvikansineen sopii myös näihin tarkoituksiin. Kanteen saa kätevästi kirjoitettua sisällön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi