Ostaako ihmiset mitään, jos se ei ole tiettyä merkkiä? Taas oiva esim naapurista, ravostuttaa!
Kommentit (8)
miksei sitä omaa reppua tai kauppakassia voi ottaa mukaan!!??? Raivostuttaa!
Ehkä suoraan tuottajilta saisi ostettua jotain, mikä ei olisi "tiettyä merkkiä". K-kauppa on kauppa, ei merkki, eli tuskin se kassi sinua oikeasti raivostuttaa...
siellä on varmaan Pirkka tuotteita pussi täynnä!!
käytti K-kaupan muovikassia kun oli jäänyt se oma kassi tai reppu kotiin ja sattuikin esim töistä tullessa poikkeamaan kaupassa... Mun äitini onkin sitten varmaan sun mielestä ovela. Usein on Prisman muovikassi taskussa ja poikkeaa K-kaupassa asioilla käydessään. Hämää kaikkia naapureita!
Minulla on nyt Lidlin muovipussi urheiluvaatekassina. Ja Hullujen päivien iso keltainen muovipussi muussa tavaroiden kuskauksessa. Molempia olen käyttänyt tällä viikolla jo kahdesti ja asun kalliilla alueella. Joku on voinut nähdä. :)
Minulla on nyt Lidlin muovipussi urheiluvaatekassina. Ja Hullujen päivien iso keltainen muovipussi muussa tavaroiden kuskauksessa. Molempia olen käyttänyt tällä viikolla jo kahdesti ja asun kalliilla alueella. Joku on voinut nähdä. :)
LOUIS VUITTON? Kun kerran kalliilla alueella asut, voisi aiheuttaa ansaittua kateutta.
missä kaupassa hänen naapurinsa käy....