Miksi et ole miehesi kainalossa?
Kommentit (29)
samoin koko ihminen. On ärsyttänyt nyt pari päivää. Lähinnä laiskuus kotitöiden teossa. En vaan jaksa nyt riidellä, nalkuttaa tms.
Menen sohvalle nukkumaan.
Tällä erää nukkumakaverini on meidän vauva. Mies nukkuu omassa sängyssään eri huoneessa.
Kauhistelijoille tiedoksi: meillä on silti hyvä ja vilas seksielämä.
tulee sieltä kohta luokseni. En jaksanut lähteä näin myöhään mukaan.
Mieheni meni salille ja uimaan ja tulee sieltä kohta luokseni. En jaksanut lähteä näin myöhään mukaan.
mammaparka sinisilmäisenä odottelee kotona kun ukkonsa juoksee vieraissa :=DDDD
Enkä välttämättä muutenkaan olisi, nukutaan eri sängyissä. Paitsi jos olisi juuri ollut jotain muuta toimintaa yhdessä...
ja minä ikävöin :(
Hänkin ikävöi kyllä...
samoin koko ihminen. On ärsyttänyt nyt pari päivää. Lähinnä laiskuus kotitöiden teossa. En vaan jaksa nyt riidellä, nalkuttaa tms.
Mulla on sama syy. Lisäsyynä sitten vielä kamala flunssani, jolta en saa unta.
jonne mä voisin ilmestyä millä hetkellä tahansa ja mieheni pyysi mua sinne mukaan. Hän on rakastunut nuori mies eikä juokse vieraissa.
Mieheni meni salille ja uimaan ja tulee sieltä kohta luokseni. En jaksanut lähteä näin myöhään mukaan.
jonne mä voisin ilmestyä millä hetkellä tahansa ja mieheni pyysi mua sinne mukaan. Hän on rakastunut nuori mies eikä juokse vieraissa.
Mies toisella puolella ja vauva toisella. Kännyköissäkin on netti nykyään, you know..
rakastelimme ja mies simahti :) itseni on vaikea saada unta kun olen raskaana, joten surffailen puhelimella netissä.
pelaa omalla koneellaan ja minä olen omallani. Kainalon aika on myöhemmin illalla.
...menee nukkumaan pari tuntia ennen mua. ei oikeen oo ideaa mennä viereen valvomaan ja pyörimään.
Jos menen viereen, niin nukahdan itsekin. En halua vielä nukkua, on liikaa mietittävää ja hieman vielä orgaanista luomupunkkua. Yö on ihmisen parasta aikaa :)
äitinsä ja isänsä kanssa vaikka on jo yli viidenkymmenen :D
äitinsä ja isänsä kanssa vaikka on jo yli viidenkymmenen :D
se ajaa partaansa.