Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä esimerkki taas miten Maria Nordin on oikeasti oikeassa

Vierailija
08.03.2024 |

Hän oli tehnyt omaan someen videon missä näytti kun joku näistä surkeista Iltapäivälehdistä oli tehnyt lääkkeitä ylistävän artikkelin. Miten ihmisten ei tulisi pelätä lääkkeitten napsimista, vaan päinvastoin niitä kannattaisi syödä oikein urakalla, "miksei jopa 2 kerralla"................ Ja siinä artikkelissa siis väitettiin että lääkkeet ei ole haitallisia ihmisille eikä ympäristölle. 

No Maria oli vetässy muutaman entisen artikkelin esiin näiltä samaisilta surkeilta Iltapäivälehdiltä, missä kirjaimellisesti kerrottiin että lääkkeet ovat haitallisia ihmisille ja myös ympäristölle. 

:D

Sehän on ihan 100% fakta, että lääkkeitä ei ole terveellistä napsia kokoajan. 

Sellainen toimittaja kuka tälläistä roskaa ja täyttä valhetta kirjoittaa, että niitä kannattaa popsia vaikka turhaan ja niistä ei ole mitään haittaa, tulisi saada potkut samantien. Hän on tehnyt työnsä väärin. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole hyvä kokoajan otella

Vierailija
2/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordinia en kyllä kuuntelis missään, eläintenrääkkääjä ja huuhaaspesialisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, virtsan tiputtaminen silmään on paljon terveellisempää. 

Vierailija
4/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, virtsan tiputtaminen silmään on paljon terveellisempää. 

eli kusee silmään kuuntelijoitaan , rahastaa huuhaalla

Vierailija
5/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siteerasi keltaista lehdistöä.

Kannattaa lukea vaikkapa Lääkärilehteä, niin siis oikeaa tietoa eikä Marian höpötyksiä.

Vierailija
6/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tätä näkee useasti. Lehdet kirjoittavat mielipidepohjaisia artikkeleita, tai maksettuja sellaisia. 

Harvoin ne faktoihin perustuu, ihmiset vaan ottaa ne faktoina. 

Vierailija
7/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä, aika monet lääkkeet on elintärkeitä. Niitä on pakko syödä koko ajan ja koko loppelämän. 

Vierailija
8/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit Watson. Ihanko on iltapäivälehdissä ollut joskus vastakkaisia artikkeleita, ajatella! Ja etteikö lääkkeitä tule syödä kuin leipää? Ajatella sitäkin! Onpa suorastaan huikeaa ajattelua. Kyllä nyt kannattaa pari Nordinin huuhaakurssia ostaa heti.

Vierailija
9/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huuhaa lehtien huuhaa toimittajat kirjoittavat joutavia, niin sen takia ap alkaa käyttämään hopeavettä, kun se on täysin turvallinen tuote.

Vierailija
10/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi paha urtikaria eli nokkosrokko. Sen laukaisi  kylmäaltistus. Alle 7 asteen lämpö alkoi tuntua iholla.. Oireet olivat niin pahoja, että olin välillä töistä poissa kun iho oli niin kipeä etten pystynyt laittamaan työvaatteita päälle. Mä kärsin siitä yli 15 vuotta. 

Arvatkaapa kenen huuhaaopeilla paranin viikossa? Käyn nykyään jopa avannossa uimassa. Urpoimmille kerronkin heti vastauksen. Maria Nordinipa tietenkin.

Mä luin sen kirjan kun tällä palstalla väitettiin sen olevan soopaa ja huijausta ja kuinka Maria kieltää ihmisiä menemästä jopa syöpähoitoihin jne. Kiitos kaikille räyhääjille, en olisi muuten saanut tietää koko ihmisestä saati hänen opeistaan. Nyt mun elämänlaatu on parantunut merkittävästi.

Kaikille vielä tiedoksi, että kirjan ensimmäisellä sivulla kerrotaan, ettei kirja korvaa lääkärin antamaa hoitoa. Vaikka mun tapauksessa se oli parempi, tehokkaampi ja toimivampi kuin kaikki lääkärien hoidot yhteensä. Kaikki lääkärit sanoivat mulle, että se on mun ominaisuus eikä sille voi tehdä mitään muuta kuin lievittää oireita lääkkeillä. 

Vierailija
11/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut iltapäivälehti vaan YLE!

https://yle.fi/a/74-20077679

tosi omituisen lääkkeitä ylistävä artikkeli.

Vierailija
12/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut iltapäivälehti vaan YLE!

https://yle.fi/a/74-20077679

tosi omituisen lääkkeitä ylistävä artikkeli.

Vanha ketju tää taitaa olla, mutta ihan asiallinen artikkeli särkylääkkeistä. Ei mitenkään kehoittanut käyttää turhan, vaan kertoi just täsmäkäytön hyödyistä. Mut jokainen voi valita myös Marian vähemmän tutkitut keinot.

Vierailija
13/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordinilla on aika kärjistävä tapa kertoa asioista, mutta kyllähän jo vanhakansa on tunnistanut, että mieli on vahva ja vaikuttaa myös kehoon. Eihän monien sairausten syntymekanismia tunneta ja toisaalta on kyetty todistamaan, että esim. fibromyalgian syntyyn vaikuttaa koulukiusaaminen. Omaa mieltä kannattaisikin siis tutkia ja se, mitä ajattelee itsestä ja muista, vaikuttaa kehoon. Myös kaikenlaisten kipujen juurisyyt tulisi pyrkiä selvittämään eikä ottaa aina särkylääkettä joka kipuun. Kipu on viesti keholta.

Vierailija
14/14 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tämä asia liittyy Maria Nordiniin, kai tuon nyt kaikki vähälläkään älyllä varustetut ihmiset tietävät ilman häntäkin. Ei niitä turhaan kannata kenekään popsia jos ei ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi