Miksi et ole miehesi kainalossa?
Kommentit (29)
Ei huvita moisen mulkun vieressä olla
Monta päivää ollaan vaan "tapeltu", en usko että tämä tästä enää kummenee. En rakasta miestä yhtään enää ja haluan vain eroon koko ukosta.
mieheni on naistenhakkaaja eikä vois enää vähempää kiinnostaa. Nukun muualla, paikkailen haavat ja lähden vttuun.
ja aina sen jälkeen miestä väsyttää ja mä virkistyn (piristävä ruiske :)) Ny se nukkuu ja mä tulin olkkariin telkkaa kattomaan, en haluu häiritä sen unta.
ja sanoi todella ikäviä asioita.. en jaksa tällä hetkellä sen naamaa yhtään vaikka pyyteli anteeksi kovin ja "tule viereen nyt rakas".
vietän laatuaikaa netin kanssa :D
Rakasteltiin ja aina sen jälkeen miestä väsyttää ja mä virkistyn (piristävä ruiske :)) Ny se nukkuu ja mä tulin olkkariin telkkaa kattomaan, en haluu häiritä sen unta.
Miehelle se toimii oivana unilääkkeenä, jos ei muuten meinaa nukahtaa. Simahtaa alle minuutissa rakastelun/peseytymisen jälkeen, kun taas mä jään pyörimään about tunniksi hereille. Ärsyttävää, mäkin haluaisin nukahtaa heti perään...
Näin kävi eilenkin.
just nyt kirjoitushetkellä omalla työpaikallaan ja minä omallani.
ja lisäksi minä en oikein pidä sellaisesta vieressä kyhnyttelystä.
Juttu oli vitsi mutta sikäli totta että tapailin tyyppiä joka TODELLAKIN paljastui yli viisikymppiseksi mamman helmoissa roikkuvaksi tapaukseksi :)
Että kaikkea sitä on vapaalla jalalla...
(22)