Kannattaako morsiuspukua edes alkaa etsiä Suomesta, vai lennänkö suosiolla
Kommentit (30)
Ei se raha ole mistään muusta pois. Ei rakkaus tietenkään ole puvun hinnasta kiinni, mutta ei se puku sitä rakkautta pilaakaan. Minäkin rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta. Rakkaudella ja hääpuvulla ei ole mielestäni mitään teemistä keskenään. Ja jos totta puhutaan, minulla ei ole hajuakaan, mitä hääpuvut maksavat. Iltapukujeni hinnoista tein päätelmiä.
ap
Kauniin puvun saa paljon edullisemminkin, pidätkö itseäsi niin ainutlaatuisena, että vain ökypuku on tarpeeksi hieno sinulle? Teidän rakkaus ei ole puvun hinnasta kiinni. Etkö koe, että ne rahat voisi laittaa parempaankin tarkoitukseen? Ja katkera en ole ollenkaan, olen ollut teinistä saakka saman miehen kanssa ja häät olivat ristiäisten yhteydessä. Ei ollut hienoa pukua, koska ei haluttu varsinaisia häitä vaan sitoutua vain avioliittoon. Rakastan miestäni enemmän kuin ketään koskaan, yhdessä 30-vuotta-
Sillä 5-10000 tekee jo mukavan reissun, jos ei ihan kalleimpia hotelleja valitse. Mun vinkki on, että unohdat ne häät ja puvut ja törsäät tuon pukurahan ja muut häihin tarkoitetut rahat johonkin paljon parempaan. Ei se rakkaus riipu häistä ja puvuista, ja jos sulla on ton verran löysää, niin käytä raha lomaan ja muuhun mukavaan.
Ai niin, onkos ap anna abreu pukua miettimässä.
LOL mitä juttua, ap on 20v teinix haaveilemassa häistään?
Mitä se paljon parempi on, mitä sillä rahalla saisi? Kyllä me häämatkalle ollaan joka tapauksessa menossa.
ap (ei Anna Abreu)
Sillä 5-10000 tekee jo mukavan reissun, jos ei ihan kalleimpia hotelleja valitse. Mun vinkki on, että unohdat ne häät ja puvut ja törsäät tuon pukurahan ja muut häihin tarkoitetut rahat johonkin paljon parempaan. Ei se rakkaus riipu häistä ja puvuista, ja jos sulla on ton verran löysää, niin käytä raha lomaan ja muuhun mukavaan. Ai niin, onkos ap anna abreu pukua miettimässä.
Pitää kysyä mistä löytyisi halpa, käytetty, vähätahrainen morsiuspuku.
Mä löysin Pariisilaisen tosi ihanan hääpuvun tonnilla. Oli oikeesti kaunein puku mitä olen koskaan nähnyt. Tiedän erään suomalaisen joka lensi hakemaan samaa pukua Pariisista. Sillä niitä oli vain yksi Suomessa.
Mitään budjettia minulla ei pukuun olut, olisi voinut olla kalliimpikin, mutta en minä ainakaan löytänyt edes yli 2000 euron pukuja. Ja itseasiassa ne muutaman tonnin puvut oli aivan kauheita :) huomasin, että haarukalla 800-1500 löytyi kyllä kauneimmat puvut. Jos hinta meni tuon yli, niin puvussa oli liikaa kaikkea tilpehööriä millä oltiin yritetty saada hintaa korkeammaksi.
Kankaan pitää olla silkkiä, joten se vaikuttaa hintaan. Mitään polyesterihörsäkettä en huoli. Päättelin hinnan iltapukujeni perusteella. Voi kuitenkin olla, että päädyn suunnitteluttamaan pukuni ja teettämään sen. Häihin on n. vuosi aikaa, joten olen hyvissä ajoin liikkeellä. Kihlajaisetkin vietetään ensin.
ap
Mä löysin Pariisilaisen tosi ihanan hääpuvun tonnilla. Oli oikeesti kaunein puku mitä olen koskaan nähnyt. Tiedän erään suomalaisen joka lensi hakemaan samaa pukua Pariisista. Sillä niitä oli vain yksi Suomessa. Mitään budjettia minulla ei pukuun olut, olisi voinut olla kalliimpikin, mutta en minä ainakaan löytänyt edes yli 2000 euron pukuja. Ja itseasiassa ne muutaman tonnin puvut oli aivan kauheita :) huomasin, että haarukalla 800-1500 löytyi kyllä kauneimmat puvut. Jos hinta meni tuon yli, niin puvussa oli liikaa kaikkea tilpehööriä millä oltiin yritetty saada hintaa korkeammaksi.
Ja ap puhuu vielä ainutlaatuisesta päivästä :D... jep, muutaman vuoden päästä tapahtuvaan avioerohakemukseen asti.
Kannattaisi satsata ihan muihin asioihin kuin johonkin puoli päivää päällä pidettävään hääpukuun.