Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako morsiuspukua edes alkaa etsiä Suomesta, vai lennänkö suosiolla

Vierailija
06.09.2012 |

paremmille hääpukuapajille?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Pekingistä lomamatkalla hääpukukankaan ja sisareni, joka taitava ompelija, teki puvun.

Vierailija
2/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä käytetään, muutama tunti? Ei tarvitse olla edes erityisen laadukas, sen ajan nyt kestää mikä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ainutkertainen päivä.

ap

mitä sitä käytetään, muutama tunti? Ei tarvitse olla edes erityisen laadukas, sen ajan nyt kestää mikä vaan.

Vierailija
4/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään markettien tarjouspuvuissa vihille astelisi.

Vierailija
5/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tuunaisin ompelijalla omiin mittoihin.

Kaikenlaisia valkoisia kermakakkuja ja ihan tyylikkäitäkin saa kyllä Suomestakin.

Samoin juhlapukuvalikoimista löytyi paljon kiinnostavampia kuin peruspuvut.

Itse astelin vihille äitini hääpuvussa, jota tosin ammattilaisen toisesta isonnettiin "20 kiloa".

Vierailija
7/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 5000, maksimissaan 10000 saa puku maksaa. En ole vielä perehtynyt asiaan yhtään, joten en oikein tiedä, mitä on tarjolla ja mitä ne maksavat. Yksilöllinen puvun pitää olla ja tietysti aivan ihana :)

ap

Vierailija
8/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 5000, maksimissaan 10000 saa puku maksaa. En ole vielä perehtynyt asiaan yhtään, joten en oikein tiedä, mitä on tarjolla ja mitä ne maksavat. Yksilöllinen puvun pitää olla ja tietysti aivan ihana :)

ap

Vierailija
9/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Noin pienellä budjetilla jää haute couture puvut ostamatta :(

Vierailija
10/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ostamaan laadukkaat kankaat (esim. Helsingistä Villisilkistä) ja TEETTÄMÄÄN puvun. Onko sinulla jo valmiiksi omia ideoita ja ketään luotto-ompelijaa? Jos ei ole, esim. alan oppilaitoksista löytyy varmasti todella ammattitaitoisia suunnittelijoita, ja ompelijan kanssa saat puvun juuri sinun vartelollesi mitoitettuna. Ja saat uniikkipuvun! Suosittelen!

Vierailija
11/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos joku ihan ihana löytyy, isä lupasi kustantaa sen sitten. En ajatellut Lagerfeldiä lennättää mittoja ottamaan - vaatimattomampikin välttää :)

ap

Vierailija
12/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos joku ihan ihana löytyy, isä lupasi kustantaa sen sitten. En ajatellut Lagerfeldiä lennättää mittoja ottamaan - vaatimattomampikin välttää :)

ap

vai koko häiden?

Jos puvun maximihinta on kymppitonni niin kyllä silla jo jonkun luksusmerkkipuvun saa. Suomessa ei ehkä ole valikoimaa riittävästi, mutta veikkaisin että Tukholmasta kyllä jo löytyy.

Vierailija
13/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma voisi tosiaan olla hyvä paikka alkaa etsiä. Kiitos vinkistä!

ap

Vierailija
15/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.brollopsguiden.se/sok-foretag/12/0

Tukholmassa myydään kyllä luksusmerkkejäkin, kuten tulet huomaamaan.

Vierailija
16/30 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa betalar...

Eivätkö omat vanhempasi viitsineet maksaa häitäsi, vai? Jos eivät niin se ei ole ap:n syy, turha kiukutella hänelle.

Vierailija
17/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, mikä ihanuus sydämeni vie. Ison puvun haluan, mutta ei hörsöä, silkkiä, huntu ehdottomasti...

ap

<a href="http://www.brollopsguiden.se/sok-foretag/12/0" alt="http://www.brollopsguiden.se/sok-foretag/12/0">http://www.brollopsguiden.se/sok-foretag/12/0</a&gt; Tukholmassa myydään kyllä luksusmerkkejäkin, kuten tulet huomaamaan.

Vierailija
18/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienommat påuitteet sitä lyhyempi liitto.

t.yli 40-v aviossa, ihan suomalisessa puvussa vihitty ja mahtuu muuten päälle edelleen.

Vierailija
19/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin puvun saa paljon edullisemminkin, pidätkö itseäsi niin ainutlaatuisena, että vain ökypuku on tarpeeksi hieno sinulle? Teidän rakkaus ei ole puvun hinnasta kiinni. Etkö koe, että ne rahat voisi laittaa parempaankin tarkoitukseen? Ja katkera en ole ollenkaan, olen ollut teinistä saakka saman miehen kanssa ja häät olivat ristiäisten yhteydessä. Ei ollut hienoa pukua, koska ei haluttu varsinaisia häitä vaan sitoutua vain avioliittoon. Rakastan miestäni enemmän kuin ketään koskaan, yhdessä 30-vuotta-

Vierailija
20/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu ompelijoita ja eiköhän sieltä Eurokangaskin löydy. Jos kelpaa Gagalle, saa kelvata trollaajallekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme