Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saatte irti provoista?

Vierailija
06.09.2012 |

Miksi ihmiset laittaa provoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, oikeinkirjoitusvirheesi huomioon ottaen en kauheasti elämöisi taiteesta, taidoista, enkä sivistyksestäkään. Oikeasti: typerien kissatappeluiden aikaansaaminen on helppoa, todella helppoa. Vaikeaa sen sijaan on saada aikaan oikea, laadukas keskustelu, joka ei sorru juupas-eipästelyksi. Ikävä kyllä viitosen kaltaiset ammattiväärinymmärtäjät tulevat melkein aina jokaiseen pitkään ketjuun jossain vaiheessa. Ja yrittävät loukkaavilla ja typerillä vastaaninttämisillä tuhota hyvän keskustelun.

Vierailija
22/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh! Kuinka tylsää tämä keskustelu olisikaan ilman kirjoitusvirheitäni :)

Lupaan tehdä niitä teidän arvosteltavaksi lisää!

Ruokkikaa, ruokkikaa minua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada ihmiset vihastumaan.

Vierailija
24/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku vaivautuu provoja kirjoittamaan? En epäile hetkeäkään, etteivätkö hyvinkin monet mielikuvitusrikkaat ja kirjallisesti lahjakkaat mammat pystyisi laatimaan vaikka millaisia provoja halutessaan, mutta eivät sitä tee. Mitä ihmettä joku saa irti siitä, että saa ihmiset tappelemaan netissä?

Sinänsä provot eivät aina ole pahasta, monesti se itse keskustelu voi olla ihan monipuolistakin vaikka itse aloitus olisi ollut selkeä provo.

Vierailija
25/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiinnostaisi tietää miksi ihmisten vihastuttaminen saa rinnan röyhistymään ylpeydestä.

Vierailija
26/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin nauranut (ja sohinut tekstin joukkoon jotain omiani) tiettyjen juttujen kanssa useampaankin kertaan, enkä näe niissä kirjoituksissa mitään vihastuttamismielellä tehtyä. Se on taitolaji sekin, ja joiltain se tuntuu luonnistuvan aika hienosti. ;)

Vierailija
27/27 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiinnostaisi tietää miksi ihmisten vihastuttaminen saa rinnan röyhistymään ylpeydestä.

Sillä on jo yksi keskustelu käynnissä ;)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän