MIKSI joku pilaa arvoasunnon näin mauttomilla "laadukkailla" remonteilla?
Jos ostaisin tuon, joutuisin tekemään täydellisen pintaremontin. Vessastakin kilkuttaisin kaakelit irti.
Hyi YÖK!
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7435889
Kommentit (65)
ajatelkaa nyt sitä asuntoa ilman sitä sisustusta, urpot. Ei ne verhot ja muut tilpehöörit kuulu hintaan. Lattia näytti hyvältä, samoin keittiö ja vessa olivat oikein hyviä. Itsekin karsastan sitä punaista seinää mutta seinäthän saa nopeasti maalattua/tapetoitua.
Täällä menee puurot ja vellit sekaisin. Jos te tuon kämpän ostaisitte, niin kämpän tyhjentymisen jälkeen näky olisi aika lailla erilainen. Ja pieni pintaremppa (eli seinien ynm. maalaus) nyt on ihan normaalia ja tavallista ennen muuttoa. Eli ei muuta kuin suti heilumaan.
Sinällään asunnon sisustus on liian räväkkä meikäläisen makuun mutta kämpän sisustajalla on selkeästi näkemys ja taito toteuttaa se. Pointsit rohkeudesta.
Perusasiathan tuolla oli kunnossa, vessat, eteinen, lastenhuoneet, keittiökaapit ok, lattiat siistit eikä ainakaan minua ärsyttäisi vuosikymmeniin. Loput värit oli omistajan oman maun mukaan. Ainoa mikä mua tökkisi, olisi ne makkarin pinkit kaapinovet, mutta nekin olisi helppo vaihtaa.
Ettekai te pöljät nyt verhoja osta, kun asuntoa ostatte, vai oletteko jo niin uusavuttomia, ettette seinää osaa telata...?
sisustuksesta, mutta ihmisethän pitävät eri tyyleistä. Asunto edusti minusta kuitenkin yhtenäistä tyyliä. Eli jos omistajat kerran tuollaisesta pitävät niin mikäs siinä.
Ne verhot vei kyllä kaiken huomion kuvissa...
Yleensä näissä asuntoesitteissä on sisustus aika ankeaa ja mennyt rutkasti ali.
Pääasia että itse viihtyy. Myyntikuviin olisin kyllä stailannut rauhallisemman tunnelman.Voi vakeuttaa myyntiä jos kämppä on liian täynnä värejä.
Lastenhuoneet oli ihan kivat. Verhot kauttaaltaan aivan kammottavia. Pohjasta tykkäsin kyllä. Ilmeisesti asukas on aika räiskyvä persoona ja rakastaa värejä.
Sekö tekee mauttoman,kun on uskallettu kerranki käyttää värejä?
Kelpais mulle,valkosia ja beigejä kämppiä on nähty jo omiksi tarpeiksi.