Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhempasi osoittaisivat vihaansa,jos et saisi

Vierailija
29.08.2012 |

sovitusti maksettua heiltä lainaamaansa suurehkoa summaa takaisin, koska olisit taloudellisessa umpikujassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vihaisi mua tuon takia. Suuttuisiko, jos en pystyisi maksamaan? En tiedä, voisi ehkä, tai sitten vain ymmärtäisi syyni.

Vierailija
2/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudelliseen umpikujaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että mitenkään osottaisivat vihaansa. Vahinkoja sattuu kaikille, elämä ei ole ennustettavissa. Mä uskon, että mun vanhemmat rakastavat mua sen verran, että tajuavat etten mä ole heitä siihen tilanteeseen tahallaan laittanut.

Vierailija
4/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudelliseen umpikujaan?

Vierailija
5/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on valtavan voimakas tunne ja tuossa on kyse arjen vastoinkäymisestä. Vanhempani rakastavat minua, silloinkin kun mokaan.

Ellen olisi pitänyt heitä ajantasalla ja vain jättäisin maksamatta ajallaan he suuttuisivat. Ja ihan oikeutetusti! Sitten mietittäisiin yhdessä miten tilanteesta selvitään.

Vierailija
6/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä edes pyytäisi.

Vierailija
7/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, he kyselisivät huolissaan, selviänkö varmasti ja tarvitsenko lisää apua. Rahaa ei ehkä riittäisiä avuksi paljonkaan, koska sisarellenikin pitää riittää saman verran taloudellista perintöä, mutta muuta tukea kyllä: asumismahdollisuuksia, henkistä tukea, jne. M

utta ei, vanhempani eivät edes tuntisi (osoittamisesta puhumattakaan) mitään vihaa, pikemminkin surua ja huolestumista ja pelkoakin.