Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi sanoo jos mollaat omaa ulkonäköäsi?

Vierailija
06.09.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ei mitään.

ja hiljaisuushan on myöntymisen merkki.

no minähän olen suohirviö.

Vierailija
2/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään perheenjäseneni kuullen.

Musta se on tosi typerää. Ensinnäkin antaa lapsille huonon mallin, ja toisekseen, mitä sillä haetaan, mieheltä sääliä ja kehuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nenää, hän sanoo että hyvä se on.

Jos mahaa hän sanoo miten asiat on, joko että se on ihan hyvä tai onhan siihen kertynyt tms.

Vierailija
4/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain negatiivisesta asiasta voin joskus harvoin puhua neutraalisti, olen aivan sinut ulkonäköni kanssa. Mieheni ei koskaan arvostele mun ulkonäköäni, mutta jos itse puhun jostain, voi ihmetellä, mistä niin kuvittelen tms.

En ole mitään missi, mutta ihan ok. Pari piirrettä voisin muuttaa jos voisin, mutta näinkin on hyvä.

Vierailija
5/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollaisin itseäni?

Naama on mikä on, ei se murehtimalla muutu.

Joskus jostain vaatteesta sanon, ettei oikein istu..mutta ei mun mies sellasia osaa katsoa.

Vierailija
6/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä rupsahtaminen :(. Ei edes ikä tuonut varmuutta vaan pahentanut asiaa.. Ap

Vierailija
7/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paikkaansahan se pitääkin

Vierailija
8/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ettei saa haukkua hänen vaimoaan ja pussaa.

Vierailija
9/19 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon läski, oon ruma, hirvee nenä, kauheet paksut jalat yms yms

Jos erehdyn moiseen seuraan, välttelen tämän tyyppistä ihmistä aina tulevaisuudessa. Raskaita ja työläitä ihmisiä.

Jos olet mielestäsi läski,laihduta. Jos nenä on ruma, meikkaa se pienemmäksi tai miksi ikinä haluat. Kauhee sitä, kauhee tätä, tee itsellesi jotain!!

En ikinä, siis ikinä mollaa omaa ulkonäköäni. Jotain tasoa.

Vierailija
10/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus meikatessa saatan sanoa, että ei jumankauta, ei tää paremmaksi tästä muutu... Tai kiireessä lähtiessä saatan huikata (lähinnä itselleni) että voi jessus miten kamalalta mä näytän. Se aina pussaa ja sanoo että sä oot söpö. =)

Vierailija
11/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden jälkeen. Välillä sanon et näytän läskiltä, kun tuntuu siltä, ja se sanoo aina et ei, olet just sopiva. Ei ole koskaan kommentoinut mitään negatiivista ulkonäöstäni.

Vierailija
12/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on ihan surkeita hetkiä. Tissit on lopsähtäneet surullisiksi, painoa on paljon ja ikää alkaa tulla muutenkin.

Mies jaksaa aina kehua: sulla on maaaailman herkullisin pylly (ja Pi**u), mä tykkään just tommosista luonnollisista tisseistä enkä mistään muovipalloista, sä oot laihtunut ihan mielettömästi ja näytät hyvältä missä vain painossa, olet kaunis! Sulla on ihana iho, tuoksut aina jollekin mielettömän hyvälle. Itselles. Jamä tykkään, kun pidät pitkiä hiuksia. Naisella pitää olla pitkä tukka. Kävelet seksikkäästi, sun takapuoli pyörii!

Vierailija
13/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lausahdus on varmaan se yleisin.

Vierailija
14/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kampauksia vääntäessä tuskastuttaa kun nenä tulee heti esiin jos hiukset on kiinni. Minulla on iso ja kapea nenä jonka muoto on kuin mäkihyppyrillä mutta tykkäisin helpoista ponnarikampauksista.

Mahaa valittelen joskus, jos olisi esim. muuten sopivat housut mutta väärän malliset. Osaan kyllä laihduttaa jos se siitä olisi kiinni mutta tuota raskausarpista löysää sekään ei poista :S

(Se joka joskus valittaa mahaa tai nenää)

Vierailija
15/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on alhainen itsetunto ja joskus mietin ääneen miksi mies on kanssani.

Vierailija
16/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo mies, että valita sitten kun on oikeasti aihetta, sinähän olet upea, kysy vaikka mun kavereilta!

Vierailija
17/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siirrä tuota itsensä haukkumisen mallia omille lapsillenne.

Vierailija
18/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siirrä tuota itsensä haukkumisen mallia omille lapsillenne.

tulee surkea mieli nahkapusseiksi menneistä rinnoista tai mies kehuu ääneen sitä pi**ua tai pyllyä. Ne tilanteet liittyvät aika paljon makuuhuone-elämään tai haluttavuudesta kuiskitaan kaulakkain hiljaa.

Vierailija
19/19 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukevoitunut viime aikoina oletkin eikä noilla hampailla ihan huippumalliksi olisi päässytkään jne. Noin muuten kehuu ihan nätiksi.