Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako bloggarit mitään, jos se ei ole tiettyä merkkiä? Taas oiva esim blogista, ravostuttaa!

Vierailija
06.09.2012 |

http://www.xeniasday.com/2012/09/lv-agenda.html#comment-form

Mulla alkoi ihan oikeasti kiehumaan kun näin tän! 400EURON KALENTERI? Mitä järkeä? Toiko tuo nyt jotain lisäarvoa neidin elämään?

Mahtavaa esimerkkiä antaa niille parikymppisille opiskelijatytöille jotka nyt luulee että ne on ihan arvottomia ku ei oo kaikessa merkkinä LV, kun se tavallisen opiskelijan tai lukiolaisen kalenterikin on ihan vaan kirjakaupasta...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se Xenia arvuuttelee, että minkälaisen KORSIN kellon sitä seuraavaksi hankkisi :D

Vierailija
42/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä monessa blogissa näkyy ihan H&M:n vaatteita, Ikean kalusteita ja L'Orealin meikkejä.

Riippuu ihan blogista miten isoa osaa merkkituotteet näyttelevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun eräs vanhempi bloggaaja hehkutti monen jutun verran Conversen lenkkareitaan ja niistä oli kuvia edestä ja takaa jne.

Mä sitten kerran menin kauppaan ja kattelin niitä Conversen tossuja ja pakko sanoa, mutta ne on karseita. Mulla oli teininä just tuollaisia tennareita enkä tosiaan jäänyt niitä kaipaamaan.

Terveisin kolmikymppinen, joka osti eilen uudet converset. Ja ei, mua ei ärsytä se, ettet sinä pidä consseista vaan se, että mielestäsi kukaan muukaan ei voi pitää:) Mun edelliset converseni kestivät muuten kuusi vuotta.

p.s. En ole muuten koskaan ajatellut, että Converse, Marimekko, Iittala tms. olisivat jotenkin "kalliita" ja "merkkejä"?

Vierailija
44/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet k.o blogia jos se nyt noin kamalasti raivostuttaa?!En tajua.

Vierailija
45/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tajua miten noin tyhjäpäitä ihmisiä voi olla olemassa.

Olis antanut senkin rahan jonnekin järkevään. Vois olla parempi mieli.

Vierailija
46/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se Xenia arvuuttelee, että minkälaisen KORSIN kellon sitä seuraavaksi hankkisi :D

Käsilaukkuun, kalenteriin ja kenkiin laitetaan paljonkin rahaa, mutta kenelläkään bloggarilla ei taida olla kunnon laatu/merkkikelloa. Siis oikealta kellofirmalta.

Ja vaikka kuinka nykyään on muotia yhdistää halpaa ja kallista, uutta ja vanhaa, niin välillä ihmetyttää kuinka monella on lähdes koko vaatekaappi zaraa, mangoa, h&m, gina tricota tms mutta laukut ovat laadukkaita ja ehkä joku kenkäparikin, mutta vaateet on tosiaan sitä peruskauraa.

Vierailija
47/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita on joka toisella bloggaajalla? Suuri metallinen solki jalkapöydän päällä...

Vierailija
48/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin noin kovasti ärsyttää. Ehkä kateus olisi kuitenkin se oikea sana..?

Itselläni ei olisi ikimaailmassa varaa tuollaisiin, mutta jos rahaa olisi kuin roskaa, voisin tuollaisen mielelläni ottaa. Vaikka LV kuosit eivät minun mieleeni olekaan, näyttää kalenteri todella kätevältä. Ja itse tahdon aina oikean paperikalenterin, en missään nimessä teknisiä vempaimia!

Se tosin ihmetyttää, että tuohan oli 2012 sisuksilla! Itse olisin tässä vaiheessa vuotta ostanut jo niillä seuraavan vuoden sivuilla, olettaen että kalenterin hankinta ei tullut nyt vasta tarpeelliseksi vaan joku kalenteri on jo käytössä ollut tänäkin vuonna... Mutta kuten sanutta, olen köyhä joten ehkä nuo varakkaammat ajattelevat vähän eri tavalla! ;)

Vierailija
49/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita on joka toisella bloggaajalla? Suuri metallinen solki jalkapöydän päällä...

juuri ne Tory Burchit ne on..

Vierailija
50/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis kalenteri oli kuvattu halvan ikean torkkupeiton päällä :)

Vierailija
51/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja kiitollinen tyttärestäni, joka opiskelee myös, mutta jolle kelpaa muilta saadut huonekalut ja kirpparilöydöt ja vaatimattomat vaatteet ja kierrätyshenkinen elämämntyyli muutenkin. Ihana tytär :)

Vierailija
52/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja kiitollinen tyttärestäni, joka opiskelee myös, mutta jolle kelpaa muilta saadut huonekalut ja kirpparilöydöt ja vaatimattomat vaatteet ja kierrätyshenkinen elämämntyyli muutenkin. Ihana tytär :)

Rakkaimmat esineeni ovat poikkeuksetta huuto.net-löytöjä. Tykkään ajattomasta muotoilusta ja arvosta kotimaisia "merkkejä" kuten Marimekkoa, Iittalaa tms. Etenkin vanhempaa tuotantoa.

Silti en ymmärrä, miksi pitää oikein RAIVOSTUA toisen ostoksista? Kai se Xenia saa rahoillaan ostaa mitä haluaa?

Ja ei kai se tarkoita, että jos joku juttu on kallista, niin kaiken pitää olla? Tämä siis niille, jotka nillittävät siitä ikean torkkupeitosta.

Vierailija
53/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että ne joilla rahaa on, käyttävät sitä. Tukeehan tuokin pienessä mittakaavassa työllisyyttä...

Vierailija
54/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa esimerkkiä antaa niille parikymppisille opiskelijatytöille jotka nyt luulee että ne on ihan arvottomia ku ei oo kaikessa merkkinä LV, kun se tavallisen opiskelijan tai lukiolaisen kalenterikin on ihan vaan kirjakaupasta...

Uskotko ap itse oikeesti tähän? Että joku normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen pitää itseään huonona tai kuten asian ilmaisit 'arvottomana' sen takia, ettei omista jotain tietynmerkkistä kalenteria. Eiköhän siihen arvottomuuden tunteeseen tarvita kuitenkin jotain hiukan enemmän.

mutta on tässä jotain ituakin. Nuori ihminen muodostaa maailmankuvansa näkemästään, ja blogithan ovat tällä hetkellä suosittua mediaa. Kauniiden asioiden esittely saa ihmiset haluamaan niitä kauniita asioita. Mielestäni blogit omalta osaltaan lietsovat materialistista elämäntapaa. "Tää vaan on pakko saada" - ja sitten velkaannutaan.

Itse olen sortunut ostamaan ´juuri blogien takia, ja olen sitä paitsi aikuinen 27-v nainen...

Ostin Speedyn (tykkään siitä kyllä), Mulberryn huivin (sekin kiva), Tory Burchin Reva-balleriinat (myin eteenpäin, ei ollut mun juttu)... Ostin eräs kesä myös kauan himoamani Michael Korsin Hamilton-laukun, mutten enää voi käyttää sitä koska se on hopeilla yksityiskohdilla ja ostamani MK:n kellon on kultainen.

Aika sairasta, eikö?

Joten en ihmettele jos nuoremmat (ja köyhemmät) tuhlaavat rahojaan vain koska bloggaajat näyttävät mallia.

Vierailija
55/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut on halvinta paskaa, mikä ruottalaisesta halpahallista löytyy, samoin tekstiilit. Kotiin ei panosteta, vaan asutaan vuokralla niiden massiivipahvien keskellä, mutta kerran kuussa käydään ulkomailla tai ostetaan uusi LV:n saatanan ruma ja loppuunkulutettu kuosi erikokoisena pussukkana.

Blogien maailma on niin pinnallainen ja materiaalikeskeinen, että täytyy olla tyhmä itsekin, jos jaksaa noita seurata.

Elämä kun voi olla ihgua järkevimmilläkin valinnoilla.

Vierailija
56/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut on halvinta paskaa, mikä ruottalaisesta halpahallista löytyy, samoin tekstiilit. Kotiin ei panosteta, vaan asutaan vuokralla niiden massiivipahvien keskellä, mutta kerran kuussa käydään ulkomailla tai ostetaan uusi LV:n saatanan ruma ja loppuunkulutettu kuosi erikokoisena pussukkana.

Blogien maailma on niin pinnallainen ja materiaalikeskeinen, että täytyy olla tyhmä itsekin, jos jaksaa noita seurata.

Vierailija
57/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ihmiset arvostavat eri asioita? Vai oletko sitä mieltä, että kalliiden huonekalujen ostaminen ei ole pinnallista mutta vaatteiden ostaminen on? Mitä jos pitää matkustelusta ja panostaa siihen mielummin kuin seiniin ympärillään?

Vierailija
58/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin Alexa Dagmar-blogi.

http://alexadagmar.blogspot.fi/

Tyttö on -92, löytyy luxuslaukkuja ja kenkiä, on uusi omistusasunto jossa huonekalut todellakin on myös merkkituotteita.

Joidenkin elämä todella on pelkkää luksusta :)

Vierailija
59/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukseni:

Nimittäin Alexa Dagmar-blogi. http://alexadagmar.blogspot.fi/"

Tyttö on -92, löytyy luxuslaukkuja ja kenkiä, on uusi omistusasunto jossa huonekalut todellakin on myös merkkituotteita.

Joidenkin elämä todella on pelkkää luksusta :)

Vierailija
60/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin? Eiköhän ihmiset vain arvosta eri asioita. Jos minä saisin nyt 1000 e käyttööni laittaisin sen ilman muuta mieluummin omaan ulkonäkööni kuin asuntooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi