Ostaako bloggarit mitään, jos se ei ole tiettyä merkkiä? Taas oiva esim blogista, ravostuttaa!
http://www.xeniasday.com/2012/09/lv-agenda.html#comment-form
Mulla alkoi ihan oikeasti kiehumaan kun näin tän! 400EURON KALENTERI? Mitä järkeä? Toiko tuo nyt jotain lisäarvoa neidin elämään?
Mahtavaa esimerkkiä antaa niille parikymppisille opiskelijatytöille jotka nyt luulee että ne on ihan arvottomia ku ei oo kaikessa merkkinä LV, kun se tavallisen opiskelijan tai lukiolaisen kalenterikin on ihan vaan kirjakaupasta...
Kommentit (70)
no melko haaskaustahan tuo on maksaa jostain kalenterin kansista noin paljon, mutta samapa tuo mulle. Eipä ole mun lompakko, joka tuosta kärsi.
Miksi hyvä ihminen raivostut jonkun tuntemattoman ihmisen ostoksesta? Jotkut käyttävät samat rahat huumeisiin tai baariin. Oletko ihan vain pikkuisen kateellinen?
Enpä tosin itsekään kannata tuollaista törsäämistä. Jos sitten törsääkin, niin ainakin ne nimikirjaimet kannattaisi ottaa oikein kirjoitettuna... siis X.A. eikä X.A ilman pistettä perässä.
Mikä tässä yhtälössä on niin ylivoimaisen vaikeaa suominaisille? :)
itsekin olen ajatellut tuollaiset kannet hommata.
nämähn ostaa ihan mitä vaan mihin on logot painettu ja isolla. Mautonta...
Jos joku ostaa tuommoiset niin mitä väliä? Ei se ole sulta pois. Huolisin itsekin jos olisi tolla tavalla ylimääräistä laittaa johonkin. Mutta kun ei oo niin pärjään ilmankin, enkä ahdistu siitä että muilla on varaa. :D
Antakaa tytön iloita ostoksistaan, tuntuu olevan mielissään!
Mahtavaa esimerkkiä antaa niille parikymppisille opiskelijatytöille jotka nyt luulee että ne on ihan arvottomia ku ei oo kaikessa merkkinä LV, kun se tavallisen opiskelijan tai lukiolaisen kalenterikin on ihan vaan kirjakaupasta...
Että joku normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen pitää itseään huonona tai kuten asian ilmaisit 'arvottomana' sen takia, ettei omista jotain tietynmerkkistä kalenteria. Eiköhän siihen arvottomuuden tunteeseen tarvita kuitenkin jotain hiukan enemmän.
mutta jotenkin ärsyttää tuo merkkihysteria, joka tuntuu olevan melkein joka blogistilla. Pakko saada luikkarii ja pradaa ja michael korsin kello käteen ja tory burchin baltsut jalkaan. Tuntuu, että merkki on tärkein. Toissijaista sitten mitä maksaa ja onko laatu sitten niin hyvää kuitenkaan.
Mä en koskaan maksaisi kalenterista noin paljoa mutta ihan sama mulle jos joku muu maksaa.
Älä ap lue Xenian blogia jos se niin ärsyttää.
Mä tykkään Xenian ruokapostauksista, niistä saa itsellekin kivoja ja terveellisiä vinkkejä.
Mutta eikö oikeasti voi ostaa vaan normaalikalenteria? Todellako tuo maksoi 400€, aika kallis...
Toisaalta: ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :)
Anteeksi, mutta olipa todella mauton. :D
Nuo väärin kirjoitetut nimikirjaimet kruunasivat komeuden. :D :D
Mulla on myös (ollut jo kauan) LV kalenteri, se klassinen monogram ja on mielestäni ihan tyylikäs kalenteri. Sisukset vaihdan kerran vuodessa. Tuo bloggarin mainitsema hinta on oikea. Kirjaimet painetaan ilmaiseksi ja ne valitaan valmiina olevasta kirjaisinluettelosta.
Ihan kerran vuodessa vaan vaihtaa sisukset kalenteriin, onko olemassa muita tapoja?
Mulla on myös (ollut jo kauan) LV kalenteri, se klassinen monogram ja on mielestäni ihan tyylikäs kalenteri. Sisukset vaihdan kerran vuodessa. Tuo bloggarin mainitsema hinta on oikea. Kirjaimet painetaan ilmaiseksi ja ne valitaan valmiina olevasta kirjaisinluettelosta.
Minua ei henkilökohtaisesti kosketa eikä varsinkaan ärsytä se, jos joku laittaa vaikka tonnin johonkin kalenterinkansiin, mutta on aivan pakko kysyä vilpittömästi, että mikä on syy hankkia vaikkapa 400 € maksavat kalenterinkannet? Mitä lisäarvoa se tuo? Ilmeisesti jotain statusta?
Ymmärrän kiireisen ihmisen hankkivan jonkun poikkeuksellisen hyvän ja arvokkaan kalenterisysteemin, siis sisuksiltaan. Sellaisen jossa on mahdollisuuksia yksilöllisesti luoda omia aikatauluja ja tehtävälistoja (tosin kai tällaista tarvitseva nykyisin turvautuu digitaalisiin systeemeihin). Ehkä tuolta LV sisuksien alta löytyykin mahdottoman hyvä organisaattori ja personal traineri, mutta tuossa postauksessa esiteltiin lähinnä aika yhdentekeviä kansia, vastaavia saa Istanbulin Basaarista eurolla ja ne voi usia 400 kertaa tuohon summaan nähden. Ulkonäkö ei ainakaan ole siis se tekijä. Kuvien perusteella kansissa ei ollut mitään sellaisia toiminnallisuuksia joita hyvässä kalenterissa kenties on (taskuja, lokeroita, suljettavaa taskua...Muutama hassu luottokorttiviilto. Kai jo lentoyhtiöiden platinakortit vievät enemmän tilaa kuin nuo...
Sinä selvästikin ajattelet enemmän käytännöllisyyttä, minä taas asetan kauneuden ja tyylikkyyden sen edelle. Pidän kauniista ja laadukkaista asioista ja kalenterinkannet voi olla sellaiset ihan siinä missä muutkin. Niitä pidellään kädessä melkein joka päivä ja yhdet tuollaiset kannet riittää loppuiäksi, kunhan ulkonäkö on aikaa kestävä ja tuote riittävän laadukas. T: 6
Aika monella bloggarilla (ja varmaan muullakin!) tuo LV:n kalenteri näkyy olevan... Ite kyllä oon mennyt vielä ihan ylioppilaskunnan kalenterin kanssa, eikä mulle oo tullut mieleenkään sitä häpeillä kaivaa esille hienommissakaan palavereissa :D Mutta lueskellessani tänään taas blogeja tajusin, että mun on SAATAVA LV laukku! Oon vaan altistunut niille noita blogeissa.. Ihailen noiden "luksus"bloggareiden elämäntyyliä ja haluan itselleni samaa... En saa samaa elämää ostamalla samoja kamoja, mutta joo, se LV nyt on ainakin saatava. Ja olen siis jo lähemmäs kolmekymppinen, enkä enää teini-ikäinen!
Ja mun mielestäni siinä kalenterisivut on huomattavasti paremmat, kuin tuossa näytti olevan. Filofaxilta löytyy myös upeita kalentereita ja hinta on murto-osan tuon LV:n hinnasta eli kyllä tuossa maksetaan ihan pelkästä merkistä :)
Niitä pidellään kädessä melkein joka päivä ja yhdet tuollaiset kannet riittää loppuiäksi, kunhan ulkonäkö on aikaa kestävä ja tuote riittävän laadukas. T: 6
Tässä tapauksessa ymmärtäisin hyvin tuon hintaisen kalenterin hankinnan. Mutta voin väittää, että 90% tuote ei riitä loppuiäksi, sillä niihin kyllästytään muutaman vuoden kuluessa. Sitten hankitaan joku uusi juttu, joka on "pakko saada".
Mutta mikäs siinä jos on rahaa laittaa tuollaiseen, eihän se multa ole pois.
tuli kirjoitusvirheitäkin, mutta kuitenkin...
-ap