Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako bloggarit mitään, jos se ei ole tiettyä merkkiä? Taas oiva esim blogista, ravostuttaa!

Vierailija
06.09.2012 |

http://www.xeniasday.com/2012/09/lv-agenda.html#comment-form

Mulla alkoi ihan oikeasti kiehumaan kun näin tän! 400EURON KALENTERI? Mitä järkeä? Toiko tuo nyt jotain lisäarvoa neidin elämään?

Mahtavaa esimerkkiä antaa niille parikymppisille opiskelijatytöille jotka nyt luulee että ne on ihan arvottomia ku ei oo kaikessa merkkinä LV, kun se tavallisen opiskelijan tai lukiolaisen kalenterikin on ihan vaan kirjakaupasta...

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleemyyntiarvokin aika olematon, varsinkin noilla nimikrijaimilla :)

Vierailija
22/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkihysteria on todella rasittava juttu noissa joissain blogeissa. Mut se on myös asia, josta erottaa hyvän ja huonon blogin... Jos haluat lukea jotain, missä ei pelkästään kopioida muiden tavaroita, lue vaikka Pupulandiaa tai Olivian Paras aika vuodesta. On vähän tasoeroa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinalaisia kirjaimia?

Ja ennen kaikkea miksi nimikirjaimet on X.A eikä X.A. kuten olisi oikein?

400 euron kalenteri ja tälle perfektionistille ei kelpais!

Vierailija
24/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ihmetellyt tuota merkkihysteriaa mikä blogeissa vallitsee. Suurin osa bloggaajista haalii itselleen _kalliita_ merkkituotteita. Muotibloggaajilla _kalliit_ vaate-, kenkä- ym. merkit tuntuvat olevan kaikki kaikessa. Sisustusbloggaajilla on kaikilla järjestään _kalliita_ tavaroita; on Iittalaa, Marimekkoa yms. pilvin pimein. Tuntuu että eikö mitkään muut (halvemmat) merkit ole tarpeeksi hyviä ja hienoja?

Vierailija
25/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella bloggarilla (ja varmaan muullakin!) tuo LV:n kalenteri näkyy olevan... Ite kyllä oon mennyt vielä ihan ylioppilaskunnan kalenterin kanssa, eikä mulle oo tullut mieleenkään sitä häpeillä kaivaa esille hienommissakaan palavereissa :D Mutta lueskellessani tänään taas blogeja tajusin, että mun on SAATAVA LV laukku! Oon vaan altistunut niille noita blogeissa.. Ihailen noiden "luksus"bloggareiden elämäntyyliä ja haluan itselleni samaa... En saa samaa elämää ostamalla samoja kamoja, mutta joo, se LV nyt on ainakin saatava. Ja olen siis jo lähemmäs kolmekymppinen, enkä enää teini-ikäinen!

Miten voin antaa ne vaikuttaa itseeni niin että menin ja ostin LV:n laukun? Second handina tosin, koska olen tavallinen työssäkäyvä opiskelija, toisin kuin Xenia, jolle 500e on tosi iso raha...

Itse olen siis 23-v.

Vierailija
26/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Luis Vuittonit on RUMIA ja silti niistä maksetaan sairaita summia, ei voi käsittää. Noiden näkeminen kauniina vaatii todellakin aikamoista altistumista... Onneksi en ole sisällä tossa maailmassa!

Vierailija
27/70 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitin huomioni tuohon kiinankieliseen tekstiin, joka peittää aika isonkin osan sivua! Se antaa jotenkin halpatuontimaisen vaikutelman.. Itse käytän nykyään oikeastaan vain kännykän kalenteria. Sinänsä kyllä sääli, että siitä ei jää mitään muistoa, mutta olen niin laiska, etten jaksa kirjoitella erikseen kalenteria. Lisäksi haluan mielelläni kalenteriini Suomalaiset juhlapäivät ja nimipäivät. Kännykässä niitäkään ei kivä kyllä ole.

Vierailija
28/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei täs tiedä mitä tekis. :D Naurattaa kun joku törsää 400 euroa kalenteriin. Herramunjee anna kaikki kestää. Huh huh, no eipä ole mun pussista pois. :D

Vierailija
29/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä rahankäyttö vaan se, että tässä(kin)blogissa esitellään se sininen LV:n huivi, Korsin kello, Aviator-lasit jne. kuin esim Mrs. V:lläkin ja kaikilla muillakin muotibloggaajilla, tai siltä se tuntuu. Onko muoti tosiaankin sama asia kuin kalliit luksustuotteet Kun ei ole tyylitajua, voi vaan ostaa niitä LV-tuotteita, niinkö helppoa se tosiaan on? Siis eikö voi nämä bloggaajat käyttää omia aivojaan. Tässä suhteessa olen todella pettynyt Xenian blogiin, ei mitään omaa, kaikki kopiota blogeista, joita pitävät varakkaiden miesten vaimot. Kiva blogi muuten, mutta nuo vaatteet ja asusteet, hohhoijjaa vaan taas.

Vierailija
30/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tory Burchin ballerinat unohtui listasta :)

Vierailija
31/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sitten olevinaan kaikki niin tyylikkäitä, kun ovat kaikki persoonattomasti asustautuneet juuri samoihin tamineisiin. Vaatteissa sitten jotain Zaraa kaikilla, joilla ei siis ole varaa niihin enää yhtä lailla törsätä :D

Vierailija
32/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinalaisia kirjaimia?

Ja ennen kaikkea miksi nimikirjaimet on X.A eikä X.A. kuten olisi oikein?

400 euron kalenteri ja tälle perfektionistille ei kelpais!

Samaa katoin itsekin, että miksi ihmeessä tuossa on jotain japanilaista tekstiä? Sehän vie tosi paljon tilaa omilta muistiinpanoilta ja tosiaan tulee vähän halpa vaikutelma kuten joku totesikin.

Vierailija
33/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ärsyttää. Ei se, että joku haluaa laittaa 400e kalenteriin, vaan tuo persoonaton materialistinen ihkutus. Ja jos nuo postaukset eivät ole tarpeeksi ärsyttäviä, tuo kommentoijien ylistyskuoro pistää viimeistään v***ttamaan. Tsi no, ihailkoot keskenään toistensa identiteettistä "tyyliä", mä pysyn poissa noista blogeista.

Oli muuten taktisesti kuvattu kalenteri siltä sivulta, johon oli merkattu Dubain reissu. Miten matkakohde ei yllätä minua.. Ja paras oli tietty viimeinen kommentoija, joka ihkutti Ikean päiväpeittoa XD

Vierailija
34/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun eräs vanhempi bloggaaja hehkutti monen jutun verran Conversen lenkkareitaan ja niistä oli kuvia edestä ja takaa jne.

Mä sitten kerran menin kauppaan ja kattelin niitä Conversen tossuja ja pakko sanoa, mutta ne on karseita. Mulla oli teininä just tuollaisia tennareita enkä tosiaan jäänyt niitä kaipaamaan.

Vierailija
35/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te oikein luette näitä teitä niin ärsyttäviä blogeja? Minusta taas niiden parasta antia ovat nämä "it-tuotteet", mitä sieltä nousee esille. Olen laiska shoppaaja ja minusta on helppoa kun joku etsii valmiiksi tällaisia muodikkaita ja hyväksi havaittuja juttuja. Multa löytyy Toryt, Korsin kello ja denim shawl ja kaikki on tosi hyviä ostoksia, tuskin olisin niitä itse keksinyt.

Varmasti teidän makuunne löytyy myös persoonallisten pukeutujien blogeja pilvin pimein, ne ei vain ole näiden suosituimpien listalla.

Vierailija
36/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kerran vuodessa vaan vaihtaa sisukset kalenteriin, onko olemassa muita tapoja?

Mulla on myös (ollut jo kauan) LV kalenteri, se klassinen monogram ja on mielestäni ihan tyylikäs kalenteri. Sisukset vaihdan kerran vuodessa. Tuo bloggarin mainitsema hinta on oikea. Kirjaimet painetaan ilmaiseksi ja ne valitaan valmiina olevasta kirjaisinluettelosta.

sisukset pari kertaa vuodessa; ovat tuoreen ja kivan näköiset. Ja mulla niin paljon menojakin et täyttyy tosi nopeasti.

Vierailija
37/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa esimerkkiä antaa niille parikymppisille opiskelijatytöille jotka nyt luulee että ne on ihan arvottomia ku ei oo kaikessa merkkinä LV, kun se tavallisen opiskelijan tai lukiolaisen kalenterikin on ihan vaan kirjakaupasta...

Uskotko ap itse oikeesti tähän? Että joku normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen pitää itseään huonona tai kuten asian ilmaisit 'arvottomana' sen takia, ettei omista jotain tietynmerkkistä kalenteria. Eiköhän siihen arvottomuuden tunteeseen tarvita kuitenkin jotain hiukan enemmän.

mutta on tässä jotain ituakin. Nuori ihminen muodostaa maailmankuvansa näkemästään, ja blogithan ovat tällä hetkellä suosittua mediaa. Kauniiden asioiden esittely saa ihmiset haluamaan niitä kauniita asioita. Mielestäni blogit omalta osaltaan lietsovat materialistista elämäntapaa. "Tää vaan on pakko saada" - ja sitten velkaannutaan.

Vierailija
38/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua ei kauaa löydy enää, kuten ei aikaisempiakaan missä mainitaan nimi Xenia. Mua raivostuttaa useimmissa bloggaajissa se, etteivät kestä minkäänlaista kritiikkiä. Kommentteja ei julkaista tai heti hyökätään kimppuun, kun sanot jostakin. Xenian blogia luin ennen paljonkin, nykyisin en. Tietää jo ennen kuin sivulle pääsee, että taas on ostettu joko laukku, kello tai kengät, tehty vuohenjuusto/halloumi/feta-salaattia ja paistettu pihvi. Siihen väliin vielä vähän Nellyn mainosta ja linkkiä niihin omiin suosikkeihin. Jokainen kuva on samanlainen, sama ilme, sama asento... Fiksu tyttö muuten, kun oikeutta lukee, mutta joo.. Aika nähty on.

Vierailija
39/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, että kuka vielä käyttää jotain paperikalenteria. Itse luovuin toistakymmentä vuotta sitten.

Mutta saahan sitä ostaa jos vain rahaa on, ei ole minulta pois.

Vierailija
40/70 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kaukana omista intresseistäni tuollaiset blogit. En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut muodista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi