Katseletteko naapureiden rakastelua?
Meillä jäi eilen illalla verhot vetämättä ikknoiden eteen ja vielä valot päälle kun harrastettiin vaimon kanssa seksiä, joten oltiin aika näkyvästi esillä.
Jossain vaiheessa huomasin selvästi että viereisessä kerrostalossa seurattiin verhojen takaa meidän lemmenleikkejä...
Jos te itse näette että naapuritalossa rakastellaan, niin jäättekö tuijottamaan?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:45"]
Kyllä useinkin katselen. Touhu on niin näkyvää, että olen kuvannut fullhd kameralla joitakin kertoja. Harmi kun ei ääntä ole, mutta kasvot sentään ovat täysin tunnistettavissa. Onneksi makuuhuoneessa on hyvä valaistus :)
[/quote]
PERVO!
Miksi jäisin? Ei minua kiinnosta muiden seksielämät.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2012 klo 15:16"]
Meillä jäi eilen illalla verhot vetämättä ikknoiden eteen ja vielä valot päälle kun harrastettiin vaimon kanssa seksiä, joten oltiin aika näkyvästi esillä.
Jossain vaiheessa huomasin selvästi että viereisessä kerrostalossa seurattiin verhojen takaa meidän lemmenleikkejä...
Jos te itse näette että naapuritalossa rakastellaan, niin jäättekö tuijottamaan?
[/quote]
Tottakai!
Naapurin tyttö toi vuosia sitten poikaystävänsä kotiinsa (vanhempien) ja siinä ne rakastelivat autossa. Oli kivaa seurata touhut (tunnin veraan) kun ne peuhasi tossa pihalla.
Teki mieli mennä liukkaille....
Voisin katsoakin ja joskus on päiväsaikaan jäänyt omatkin verhot auki. Se kyllä häiritsisi lasten takia, jos joku ihan lähinaapurissa, minne näkyy hyvin, ottaisi tavaksi useinkin esitellä seksielämäänsä.
Katsoisin mutta en halua tirkistelijän mainetta. Lisäksi koko vastapäisen talon ihmiset näkisivät minut ikkunassa tuijottamassa. Usein se seksi noin livenä ei ole välttämättä edes niin kiihottavaa katseltavaa. Hetki tulee vilkaistua kuitenkin.
En, koska muiden paneminen ei kiinnosta.
Kerran juuri töihin lähtiessä innostuttiin panemaan olohuoneen sohvalla takaapäin panoa. Valot päällä ja verhot auki. Vastapäinen kerrostalo on 10 metrin päässä, joten aika selvästi näkyi kaikki. Minua tämä vaan kiihottaa, jos joku "vahingossa" näkee.
Aikoinaan laivalla tuli nähtyä useastikin ja tuli seurattuakin useasti.
Silja Serenade ja promenade hytti! :)
Sairasta antaa toisten katsella rakastelua
[quote author="Vierailija" time="06.09.2012 klo 15:16"]
[/quote]
Jep, jäisin todellakin
Kyllä kai, suurin murhe etten vaan häiritse toimitusta.
Meillä kävi pari viikkoa sitten niin, että heräsimme vaimon kanssa aikaisin aamulla rakastelemaan. Verhot jäivät auki kun ajattelimme että on niin aikaista että kukaan ei liiku ulkona. Kun vaihdoimme asentoa ja aloin panemaan takaapäin, niin vilkaisin sattumalta ikkunasta ulos ja siellä oli joku vanhempi rouva koiransa kanssa ulkona ja katseli suoraan meidän makkarin ikkunaan ja näki varamasti selväsi kun panin innoissani vaimoani. En kertonut tästä vaimolleni, sillä hän olisi varmasti suuttunut asiasta. Minua tuo asia ei haitannut yhtään:)