Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko naapureiden rakastelua?

Vierailija
06.09.2012 |

Meillä jäi eilen illalla verhot vetämättä ikknoiden eteen ja vielä valot päälle kun harrastettiin vaimon kanssa seksiä, joten oltiin aika näkyvästi esillä.

Jossain vaiheessa huomasin selvästi että viereisessä kerrostalossa seurattiin verhojen takaa meidän lemmenleikkejä...

Jos te itse näette että naapuritalossa rakastellaan, niin jäättekö tuijottamaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi pari viikkoa sitten niin, että heräsimme vaimon kanssa aikaisin aamulla rakastelemaan. Verhot jäivät auki kun ajattelimme että on niin aikaista että kukaan ei liiku ulkona. Kun vaihdoimme asentoa ja aloin panemaan takaapäin, niin vilkaisin sattumalta ikkunasta ulos ja siellä oli joku vanhempi rouva koiransa kanssa ulkona ja katseli suoraan meidän makkarin ikkunaan ja näki varamasti selväsi kun panin innoissani vaimoani. En kertonut tästä vaimolleni, sillä hän olisi varmasti suuttunut asiasta. Minua tuo asia ei haitannut yhtään:)

Vierailija
22/33 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:45"]

Kyllä useinkin katselen. Touhu on niin näkyvää, että olen kuvannut fullhd kameralla joitakin kertoja. Harmi kun ei ääntä ole, mutta kasvot sentään ovat täysin tunnistettavissa. Onneksi makuuhuoneessa on hyvä valaistus :)

[/quote]

PERVO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisin? Ei minua kiinnosta muiden seksielämät.

24/33 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2012 klo 15:16"]

Meillä jäi eilen illalla verhot vetämättä ikknoiden eteen ja vielä valot päälle kun harrastettiin vaimon kanssa seksiä, joten oltiin aika näkyvästi esillä.

Jossain vaiheessa huomasin selvästi että viereisessä kerrostalossa seurattiin verhojen takaa meidän lemmenleikkejä...

Jos te itse näette että naapuritalossa rakastellaan, niin jäättekö tuijottamaan?

[/quote]

Tottakai!

Naapurin tyttö toi vuosia sitten poikaystävänsä kotiinsa (vanhempien) ja siinä ne rakastelivat autossa. Oli kivaa seurata touhut (tunnin veraan) kun ne peuhasi tossa pihalla.

Teki mieli mennä liukkaille....

Vierailija
25/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan jäisin

Vierailija
26/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin katsoakin ja joskus on päiväsaikaan jäänyt omatkin verhot auki. Se kyllä häiritsisi lasten takia, jos joku ihan lähinaapurissa, minne näkyy hyvin, ottaisi tavaksi useinkin esitellä seksielämäänsä.

Vierailija
27/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin mutta en halua tirkistelijän mainetta. Lisäksi koko vastapäisen talon ihmiset näkisivät minut ikkunassa tuijottamassa. Usein se seksi noin livenä ei ole välttämättä edes niin kiihottavaa katseltavaa. Hetki tulee vilkaistua kuitenkin.

Vierailija
28/33 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska muiden paneminen ei kiinnosta.

Vierailija
29/33 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juuri töihin lähtiessä innostuttiin panemaan olohuoneen sohvalla takaapäin panoa. Valot päällä ja verhot auki. Vastapäinen kerrostalo on 10 metrin päässä, joten aika selvästi näkyi kaikki. Minua tämä vaan kiihottaa, jos joku "vahingossa" näkee.

Vierailija
30/33 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan laivalla tuli nähtyä useastikin ja tuli seurattuakin useasti.
Silja Serenade ja promenade hytti! :)

Vierailija
31/33 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta antaa toisten katsella rakastelua

Vierailija
32/33 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2012 klo 15:16"]

[/quote]

Jep, jäisin todellakin

Vierailija
33/33 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai, suurin murhe etten vaan häiritse toimitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi