Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 40v naiset, saatteko edelleen huomiota miehiltä?

Vierailija
06.09.2012 |

Olen itse 40v, edelleen hyvävartaloinen ja kasvoihini olen aina ollut ihan tyytyväinen myös.

Olen siis itseeni varsin tyytyväinen, enkä mielestäni ole mitenkään radikaalisti muuttunut muutamassa vuodessa - mutta tässä tämä suuri murheeni nyt tulee: minua ei enää miehet "katso". Tai oikeastaan: minua ei katso kukaan.

Olen naimisissa, enkä ole pettämässä miestäni tai mitään - mutta mulla on vaan aina elämässäni ollut paljon ihailijoita, olen tottunut, että "minua katsotaan" - vaan eipähän katsota enää - ja tämä on siis tapahtunut noin parin vuoden aikana.

Mieheni mielestä olen edelleen suloinen ja ihana - mutta se on eri asia!

Tyylini ja ulkonäköäni kutsuisin ennemminkin ns. ruotsalaiseksi verrattuna koko Suomen kattavana otantana perus-nelikymppisten tyyliin. En tosiaan pukeudu mihinkän tätivaatteisiin, mutten myöskään ole mikäään mauton glitterpuuma.

Karkeasti voisin sanoa, että entiset "ihailijani" esim. työkuvioista, lopettivat sen peruskivan "flirttailunsa" noin niihin aikoihin, kun täytin 40vuotta.

Onko tosiaan tämä 40v jotain niin hirveää?

Ymmärtääkö kukaan, mistä puhun, mitä tarkoitan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että nuorena minulla ei ollut mitenkään silmiinpistävän paljon ihailijoita. Nyt olen jo yli 50-vuotias, ja minua todellakin katsotaan! Erotun ikäsisistäni erittäin hyvävartaloisena, kasvoiltani en ole koskaan ollut erityisen nätti.

Ehkä sinunkin pitää vain vanhentua vielä vähän lisää, niin sinua ei enää verrata liian nuoriin, vaan omanikäisiisi.

Minua katsovat samanikäiset, vanhemmat ja yllätyksekseni myös noin 10 vuotta nuoremmat miehet. En näytä koskaan rinta- enkä muitakaan vakoja, mutta pukeudun usein vartalonmyötäisesti.

Vierailija
2/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Mielestäni minua kyllä katsotaan, ainakin jos liikun ilman lapsikatrasta. :)

Kehonkieli on ainakin yksi sellainen tekijä mikä kääntää katseita. En tarkoita että pitäisi mitenkään keimailla, mutta ei laahustaakkaan. Sellainen itsensä oikein kantaminen tekee paljon.

Oletko ollut väsynyt ja kannat itseäsi huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse koen asian oikeastaan ihan vapauttavana. Tuntuu, että minut koetaan nykyisin enemmän mielenkiintoisena ihmisenä kuin näyttävänä naisena ja se on vain miellyttävää.

Myönnän, että nuorempana ulkonäköön liittyvän huomion puute olisi varmaan ahdistanut, mutta olen tainnut nyt "aikuistua" niin, etten enää tuollaista huomiota kaipaakaan.

Vierailija
4/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se ei merkitse mulle mitään. En ole koskaan halunnut miesten huomiota, haluan vain että mut otetaan ihmisenä, tutustutaan, keskustellaan. En kaipaa mitään seksuaalista huomiota, päinvastoin se on minusta ärsyttävää. Jos joku sanoo että näytät hyvältä tai onpas kaunis vaate, se on tietysti mukavaa, kukapa ei haluasi näyttää kivalta, mutta mitään flirttiä ei kiitos.

Vierailija
5/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta ohikulkijan katseluetäisyydeltä nopeasti katsottuna näytän oikeastaan ihan samalta kuin kaksikymppisenä, ja koska ulkonäköni on Suomessa jonkin verran eksoottinen (mustat pitkät hiukset, hyvin tummanruskeat mantelinmuotoiset silmät jne) niin saan kyllä katseita edelleen enemmän kuin kotitarpeiksi.

Joskus vaan hävettää se kun sitten ihmiset pysähtyy juttelemaan ja näkee mut läheltä kunnolla, niin joskus oikein näkee kuinka he huomaa että "oho, tuo taitaakin olla jo vähän iäkkäämpi täti", kun onhan niitä ryppyjä jo silmien alla ja otsalla...

Vierailija
6/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itse saan huomiota nyt enemmän kuin koskaan! Fiksuilta, mukavilta miehiltä! Eli nyt pelottaa,että loppuuko tää kahden vuoden kuluttua kun niin monet kuvailevat samaa kuin ap....Toisaalta tunnen itseni paljon varmemmaksi, miellyttävämmäksi,viisaammaksi ja kaikinpuolin "paremmaksi" ihmiseksi kuin vaikkapa parikymmentä vuotta sitten. Saas nähdä, nautin nyt ainakin varmuudeksi varastoon :)

Vierailija
7/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä kaipaakaan sitä. Nuorempana välillä ällötti iskuyritykset ja huomio tuntemattomilta miehiltä, en ole sen tyyppinen että nauttisin siitä.

Vierailija
8/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on itsellä hyvä olo ja haluaa tulla nähdyksi niin joo, jos taas on ihan lässähtänyt päivä eikä jaksa miettiä muiden mielipiteitä niin ei. Miehet noteeraa mielellään nuoria naisia tai sitten naisia jotka viestittää haluavansa tulla katsotuksi. Sinut itsensä kanssa olevaa, tavallista naista ei pahemmin vilkuilla, kun sellainen ei millään lailla pönkitä mitään miehistä.

Vierailija
9/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttuakin:)

Itse olen jo 50+ mutta edelleen saan sekä nuoremmilta että omanikäisiltä miehiltä ihailevia katseita (vanhemmista en ole edes kiinnostunut). No, olen hyvin säilynyt ja vaikutan nuoremmalta kuin olen mutta ei kypsä nainen lakkaa kelpaamasta:) Ja ihan ilman sitä glitteripuuman habitusta, klassisen tyylikkällä lookilla.

Hiveleehän se flirtti näin naimisissa olevaakin;)

Vierailija
10/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummanruskeat mantelinmuotoiset silmät

Että oikein mantelin:DDD

Tollasen olen viimeksi lukenut Reginasta, kesällä -86. Wow!

( ei pahalla, naurattaa vaan )

Vierailija
11/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais lukea muutakin kuin Reginaa.

Vierailija
12/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummanruskeat mantelinmuotoiset silmät Että oikein mantelin:DDD Tollasen olen viimeksi lukenut Reginasta, kesällä -86. Wow! ( ei pahalla, naurattaa vaan )

Vierailija
13/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 40 tätä ongelmaa ei vielä ollut. Mutta nut kun lähentelen 50 ikävuotta, huomaan huikean eron.

Olen ihan nätti, kroppani on ok, pukeudun hauskasti, mutta kyllähän minusta näkee, etten ole teini. Kasvot kertovat sen.

Minua vilkuilevat kyllä miehet, mutta ovatkin sitten sellaisia 55+ ikäisiä...

Mutta tiedän kyllä mistä puhut ja ymmärränkin. "Alamäki" alkoi 40+

Onneksi en jaksa usein asiaa ajatella, mietin asiaa nyt, kun teit aloituksen.

Vierailija
14/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä (tai naisilta) huomiota, en nuorempana enkä nyt yli nelikymppisenäkään :=)

Vierailija
15/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ihan oikeasti olis ikäraja 35? Siis ALAikäraja.

Vierailija
16/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttua "näkymättömäksi" nuorten miesten JA NAISTEN silmissä, eli ei se ole pelkästään seksuaalista se, vaan ylipäätään menettää merkitystään.

Näin siitäkin huolimatta, että esim. minä olen sen ikäisenä kohonnut ison työntekijäjoukon esinaiseksi ja olen kaikin puolin aika "näkyvä" persoona, kaikkea muuta kuin väritön hissukka.

Ulkonäöstä tuo lienee kiinni vain osittain.

Vierailija
17/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kesän aikana on miehet flirtanneet niin kaupan kassalla kuin lenkkipolullakin, parkkipaikalla pyydettiin puhelinnumeroa ja miesten päät kääntyy kun kävelen kadulla.

Ihan perusnainen, yleensä farkut ja joku t-paita tai farkkuhame ja toppi kesällä.

Vierailija
18/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kesän aikana on miehet flirtanneet niin kaupan kassalla kuin lenkkipolullakin, parkkipaikalla pyydettiin puhelinnumeroa ja miesten päät kääntyy kun kävelen kadulla.

Ihan perusnainen, yleensä farkut ja joku t-paita tai farkkuhame ja toppi kesällä.

Alle 30-vuotiaat, olenko siis puuma

Vierailija
19/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, katsotaan, mutta olen oikeasti huomannut sen, että katsojat on vanhoja papparaisia. yhtenä päivänä ihmettelin, että mitä tuo papparainen katsoo ja vilkuilin taakseni. Ei siellä ketään ollut vaan helvetti, se papparainen katsoi MUA sillä silmällä! Melkeen repesin nauramaan.

:-D

Vierailija
20/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 50-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän