Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 40v naiset, saatteko edelleen huomiota miehiltä?

Vierailija
06.09.2012 |

Olen itse 40v, edelleen hyvävartaloinen ja kasvoihini olen aina ollut ihan tyytyväinen myös.

Olen siis itseeni varsin tyytyväinen, enkä mielestäni ole mitenkään radikaalisti muuttunut muutamassa vuodessa - mutta tässä tämä suuri murheeni nyt tulee: minua ei enää miehet "katso". Tai oikeastaan: minua ei katso kukaan.

Olen naimisissa, enkä ole pettämässä miestäni tai mitään - mutta mulla on vaan aina elämässäni ollut paljon ihailijoita, olen tottunut, että "minua katsotaan" - vaan eipähän katsota enää - ja tämä on siis tapahtunut noin parin vuoden aikana.

Mieheni mielestä olen edelleen suloinen ja ihana - mutta se on eri asia!

Tyylini ja ulkonäköäni kutsuisin ennemminkin ns. ruotsalaiseksi verrattuna koko Suomen kattavana otantana perus-nelikymppisten tyyliin. En tosiaan pukeudu mihinkän tätivaatteisiin, mutten myöskään ole mikäään mauton glitterpuuma.

Karkeasti voisin sanoa, että entiset "ihailijani" esim. työkuvioista, lopettivat sen peruskivan "flirttailunsa" noin niihin aikoihin, kun täytin 40vuotta.

Onko tosiaan tämä 40v jotain niin hirveää?

Ymmärtääkö kukaan, mistä puhun, mitä tarkoitan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa ap:n tekstin itse, niin samat on kokemukset ja tuntemukset. Olen 38-vuotias.

Mulla on lisäksi vielä mies, jonka kanssa suhde on kriisissä eikä ihailua tule siltäkään suunnalta, joten itsetunto on aika huono.

Tuo 35-v ikärajalla varustettu baari sopisi mulle erittäin hyvin.

Vierailija
22/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tosissaan mainitsee minkä muotoiset hänen silmänsä ovat. Ajatuksena täytyy silloin olla, että silmien mantelinmuoto on jokin erityisen hieno ja siksi mainittava seikka. Mutta onneksi olkoon - ne ovat ihan varmasti tosi kauniit silmät:D

En ole viime aikoinan ehtinyt perehtyä aiheeseen, mutta uskoisin kioskikirjallisuuden edelleen viljelevän näitä mantelinmuotoja, kerman sävyisiä ihoja ja taatusti tyylin mukaan mainitaan niistä ikuisista, uskomattoman tuuheista ja tummista ripsistä, jotka "tekevät varjot hänen korkeille poskipäilleen".

Ai eikö teitä yhtään naurata?

Miksei kukaan muu ole täällä maininnut silmiensä muotoa?

No, mua naurattaa. Hah hah haa.

T. eräs, jonka silmät ovat kuin syvälle istutetut kurpitsansiemenet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia silmiä meikkaaja on sanonut mantelinmuotoisiksi, mutta eivät ne ilman meikkiä sitä ole. Lähinnä pienet hailakat tihrusilmät.

Mitä tulee miesten katsomiseen, niin kyllä - saan katseita sellaisilta about 50-60-vuotiailta enkä ole kauhean ilahtunut. Tosin nuorena minua ei katsonut kukaan, joten jonkinlaista kehitystä on tapahtunut.

Vierailija
24/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole enemmän tai vahemmän mantelinmuotoiset? Nyt kun oikein tätä rupeaa funtsimaan... myös em. kurpitsansiemenkin on minusta aika lailla saman muotoinen kuin manteli

Vierailija
25/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole välikskään.. Meno ollu aivan liian villiä viimeset 25 vuotta, et jo tässä on aika rauhottua ihan tuon oman miehen kainaloon, vihdoinkin näin 40 vuotiaana.

Vierailija
26/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua toi manteli hetkauttanut mutta tää sun kuvaus nauratti kyllä! :D

-ohis

T. eräs, jonka silmät ovat kuin syvälle istutetut kurpitsansiemenet

Vierailija
27/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä johtuu. Aina olen saanut paljon huomiota (johtuu luultavasti myös epätavallisesta "värityksestä"), mutta nyt kun olen 42-v huomiota tulee vielä enemmän kuin ennen. Jopa niin, että se ärsyttää. Enkä ole edes mielstäni mitenkään poikkeusellisen hyvännäköinen ja ylipainoakin on varmaan 10 kg.

Vierailija
28/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tosissaan mainitsee minkä muotoiset hänen silmänsä ovat. Ajatuksena täytyy silloin olla, että silmien mantelinmuoto on jokin erityisen hieno ja siksi mainittava seikka. Mutta onneksi olkoon - ne ovat ihan varmasti tosi kauniit silmät:D

Jonkun miehen imelistä kehuista poimittu ;)

Vierailija
29/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämänilo on se joka ihmisessä sykähdyttää, älä siis vaivu epätoivoon!

Itse olen 39-v urheilijanainen. Pidin urheilusta pari välivuotta ja itsetunto romahti samalla ihan totaalisesti. Nyt olen taas alkanut aktiivisesti juoksemaan ja treenailemaan--> oma fiilis huomattavasti iloisempi---> enemmän huomiota miehiltä ( siis sellaista mukavaa huomiota).

Eihän sille mitään voi, että huomio tuntuu hyvältä ja piristää arkea ja jokainen meistä sitä tarvitsee. Tsemppi, sister!

Vierailija
30/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mua ei ole ikinä miehet joukolla katsoneet ja siksipä ikääntyminen ei ole tuonut tuollaisia murheita.

Itse enemmänkin olen naureskellut niitä naisia, jotka yrittävät takertua tähän nuoruuteen ja vetävät vain koko ajan enemmän pakkelia naamaansa saadakseen huomiota.

Pitäisikö sun löytää joku muu pätemisen keino ja itsetunnon kohottaja kuin miesten huomio.

Vierailija
31/31 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta. Asun eräässä toisessa EU-maassa, jossa saan edelleen katseita, flirttiä ja ihailua osakseni ihan jatkuvasti, oli lapsia mukana tai ei. Myös naiset kehuvat ulkonäköäni usein.Johtunee todella vaaleasta tukastani ja pituudestani, jotka ovat täällä harvinaisia. Skandinaiset ovat täällä hottiuden huipentuma, iästä ja ilmerypyistä ilmeisesti viis. ; ) Tykkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi