Miksi joillain on superohueksi nypityt kulmakarvat kuin ohuella tussilla olisi vedetyt?
Onko ne viivat näiden mielestä kauniit vai eikö ne karvat vaan (enää) kasva enempää?
Kommentit (20)
lävistys pällissä ja rastat. Yök!
mutta kun on ihan tavallisen näköinen muuten (ehkä mustaksi/tummaksi värjätty tukka) ja sitten ne tussilla vedetyt kulmat. En ymmärrä, selittäkää joku?
Jotku tuntuu jymähtäneen siihen.
http://4.bp.blogspot.com/-5Q2tf5oEbgw/TjQfOuBYpeI/AAAAAAAAAL0/yggxYaXER…
Jotku tuntuu jymähtäneen siihen.
<a href="http://4.bp.blogspot.com/-5Q2tf5oEbgw/TjQfOuBYpeI/AAAAAAAAAL0/yggxYaXER…" alt="http://4.bp.blogspot.com/-5Q2tf5oEbgw/TjQfOuBYpeI/AAAAAAAAAL0/yggxYaXER…">http://4.bp.blogspot.com/-5Q2tf5oEbgw/TjQfOuBYpeI/AAAAAAAAAL0/yggxYaXER…;
juttu ku pillukarvoissa viivaa tai posliinia pidetään tuheroa kauniimpana vaikka tavallinen tussu on hyvin kaunis.
nypityttämässä. No, tietysti osa ihan oikeasti itse tykkää sellaisista kulmista ja joskus se kuuluu tyyliin johon kuuluu esim. vahva meikki, mustan runsas käyttö, ehkä lävistykset.
Mutta aika usein käy niin että kun ihminen antaa kampaajan tai kosmetologin tehdä kulmien nypinnän ja ehkä värjäysken niin tulos on luonnottoman ohuet kulmakarvat. Itse kerran otin tämän palvelun kampaajalta kun hän tarjosi edullisesti sitä hiusvärin vaikutusaikana tehtäväksi. Lopputulos oli mustat viivakulmakarvat, jotka näyttivät aika kamalilta. Onneksi on kasvaneet takaisin!
tyyliin "hiiri kissalle takkia ompeli". Eli tarkoituksena oli ihan toisenlainen lopputulos, mutta kun piti korjailla sieltä ja täältä, ja lopulta juuri mitään ei jäänyt jäljelle.
naapurintytön kasvot. Harrastaa nude-meikkausta ja sitten ne järjettömät kulmakarvat. Kauhean kaukana toisistaan, ohut ja lyhyt viiva. En tajua, miksi pitää sellaisia kulmiksia. Oisko tosiaan se, että joskus 10 vuotta sitten hänelle joku iskosti päähän, että ne on nätit tuolla tavalla ja siitä pitää kiinni.
Ettekö osaa ajatella, että ehkä jollain ei vain kasva omia kulmakarvoja, jolloin on ainakin minun mielestäni parempi ne "ohuet viivat" kuin ei kulmakarvoja ollenkaan!
Miksi tällä palstalla aina ollaan arvostelemassa toisia ja arvostelun lajeista minun mielestäni ehdottomasti vastenmielisin on toisen ulkonäön arvostelu!
Minä piirrän kulmani kynällä, koska muuten minulla ei olisi ollenkaan kulmakarvoja ja näyttäisin "olmilta". Sairastin nuorena tyttönä syövän, muut karvat kasvoivat takaisin, kulmakarvat eivät -jostain syystä.
Onneksi olkoon av-mammat, te olette niin kauniita, täydellisiä ja ystävällisiä. Anteeksi, että joudun piirtämään kulmakarvani kynällä ja onnittelut myös siitä, että teidän oma elämänne on niin täydellistä, että ehditte kritisoida jonkun kynällä piirrettyjä kulmia!
kyllä monella tavalla, myös paksumman ja luonnollisemman näköiseksi. Kun joku opettaa meikkaamaan ja löytää hyvän tuotteen. Moni sortuu liian tummiin väreihin, jotka näyttävät mustalta tekstiilitussilta.
Vaan nämä kulmat on hyvin yleisiä ihmisillä, joilla ei ole mitään sairautta täs takana.
Vaan nämä kulmat on hyvin yleisiä ihmisillä, joilla ei ole mitään sairautta täs takana.
tällainen henkilö on nypityttänyt kulmansa ekan kerran kosmetologilla joskus vuosia sitten viirumuodin aikaan ja on jotenkin jäänyt käsitykseen että se on se "oikea" muoto, kun ammattilainen sen kerran teki. Ei siis osaa kasvattaa enää luonnolliseksi kun on niin tottunut viivoihinsa.
kun voi piirtää vähän leveämminkin.
kun voi piirtää vaikka ruusun. Siis minusta ne viivat on kuin ala-asteen oppikirjasta. Lapsi on oppinut käyttämään kynää, sitten yritetään opettaa lasta piirtämään kuvioita. Ensimmäisenä kuviona on viiva.
Moni nyppi silloin kulmat liian ohuiksi eivätkä ne kasva enää takaisin. Jotkut ovat vielä käyneet kulmien kestopigmentoinnissa.
Mutta mitäs tästä ajattelette: muualla, kuin Suomessa ja Briteissä + Irlannissa ehkä - ei ole koskaan nypitty kulmakarvoja niin innolla! Tai mun mielestä näin on, onko teistä? Ja sit tietty varmaan jossain latinoghetoissa.
Mistä se vois johtua? Se oli todella rumannäköistä, mut onneksi sellasta ei nykyiset nuoret kai enää tee? Eihän?
Suomalaisilla on silti ihan luonnostaankin maailman ohuimmat kulmakarvat.
lävistys pällissä ja rastat. Yök!