Miehet katsovat perääni ja kehuvat kauniiksi, naiset eivät koskaan
Kommentit (35)
petiin imartelemalla ja kehumalla ulkonäköä. Olisko siinä syy..
Minua katsovat sekä naiset että miehet, kehuvat ja vislailevat.
Olet kauniimpi kuin suurin osa naisista; rumia ämmiä v-tuttaa.
Minä puolestani saan sanallista kehua useammin tutuilta naisilta kuin miehiltä - ja itsekin kehun useammin naisia kuin miehiä.
on sanonut kauniiksi sekä miehet että naiset, naiset ehkä jopa enemmän.
Teoriani on, että jos on oikeasti kaunis nainen, vieraat tavismiehet eivät välttämättä uskalla lähestyä ja sanoa kauniiksi. Jos taas ei ole niin hirvittävän kaunis mutta ok kuitenkin, miehet uskaltavat tulla luokse ja kehua (arvaattekin varmaan minkä toivossa).
Halusit kuulla, että muut naiset ovat ääreetömän kateellisia sinulle ;)
sitä tarvisi sulle toistella jos kerran tiedät sen jo.
Miesten mielestä kauniita naisia ovat usein hyvin stereotyyppiset naiset: vaaleat pitkät hiukset, isot tissit, hyvä perse, täyteläiset huulet.
Naisten silmiin tällainen miesten mielestä kaunis nainen on ns. tusinatavaraa - koska siihen niin moni pyrkii miesten silmää miellyttääkseen. Naiset saattavat jäädä katsomaan jotain hieman eri tavalla kaunista naista.
Minua katsovat sekä naiset että miehet, kehuvat ja vislailevat.
Lesbot ehkä tykkäävät eri näköisistä naisista kuin miehet.
Naiset usein ihailevat ulkonäköäni (siis ihan sanovat niin) mutta miehiltä en saa minkäänlaista huomiota.
Uskoisin että kyse on siitä että miehet arvostaa seksikkäällä, sensuellilla tavalla kaunista ja (hetero)naiset taas enemmän sellaisia klassisesti kauniita piirteitä. Esim. itse olen piirteiltäni aika klassisen näköinen mutta seksikkyys on unohtunut kokonaan asentaa - päinvastoin olen semmoinen vähän kylmän ja etäisen näköinen mitä korostaa luonnolliset vampyyrimäiset värini kun on melkein musta tukka, jäänvihreät silmät ja hyvin kalpea vähän sinertävä iho.
Naiset usein ihailevat ulkonäköäni (siis ihan sanovat niin) mutta miehiltä en saa minkäänlaista huomiota. Uskoisin että kyse on siitä että miehet arvostaa seksikkäällä, sensuellilla tavalla kaunista ja (hetero)naiset taas enemmän sellaisia klassisesti kauniita piirteitä. Esim. itse olen piirteiltäni aika klassisen näköinen mutta seksikkyys on unohtunut kokonaan asentaa - päinvastoin olen semmoinen vähän kylmän ja etäisen näköinen mitä korostaa luonnolliset vampyyrimäiset värini kun on melkein musta tukka, jäänvihreät silmät ja hyvin kalpea vähän sinertävä iho.
miehet eivät kommentoi. Ja tiedä kyllä olevani ihan ok:n näköinen. Olen aika vakava tyyppi, joten miehet eivät myöskään heittäydy flirttailemaan kanssani.
Minua ovat kehuneet naiset ja miehet. Naisilla on suurempi kynnys kehua saman sukupuolen edustajaa, joten ap et ehkä ole kovin kaunis. Saatat kyllä olla jollain tavalla seksikäs miesten mielestä ja he ovat ehkä yrittäneet päästä pöksyihisi.
Jotenkin tulee mieleen, että olisit sellainen yhden yön fantasia, mutta et ns. vaimomateriaalia?
Ehkä lookin vaihto auttaisi asiaan.:)
jostain seksikkyyteen liittyvästä asiasta.
Minulla on työkaveri, jolla piisaa miehiä. Minne tahansa hän menee, niin miehet liimautuvat kiinni. Ihmettelemme toisen työkaverin kanssa, että mikä tässä naisessa on. Meille hän on ihan tavis, ihan ok, mutta ei mitään ihmeellistä - me naiset siis emme huomaa jotain, mitä vastakkainen sukupuoli huomaa.
LAITA KUVAS tänne näkyville, niin kerrotaan, onko miehillä syytä vislata ja voidaan myös spekuloida, miksi naiset ei susta innostu. Huokaus.
ja vislaillut. Eikä kyllä minunkaan.
Onko siis kovinkin yleistä, että naiset kääntyvät katsomaan toisen naisen perään ja kehuvat ja vislailevat?