Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet katsovat perääni ja kehuvat kauniiksi, naiset eivät koskaan

Vierailija
06.09.2012 |

mistä johtuu?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät kauniina naisia, jotka ovat klassisesti kauniita eikä liian seksikkäitä. Miehet tykkäävät naisista joissa on särmää ja seksikkyyttä.

Vierailija
22/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet pitää kauniina ihan erinäköisiä naisia kuin naiset. siis tietenkin suurin osa miehistä, poikkeuksia on tietysti. naisissakin.

suurin osa miehistä pitää tyrkyn näköisiä naisia kauniina. itse naisena luokittelisin sanan kaunis vähän hienosäädetymmin, on klassisen kauniita, seksikkäitä, söpöjä, nättejä, huomiotaherättäviä jne jne naisia.

miehet varmaan sanoo "kaunis" = panisin ja kauniiksi kehumalla voi irtoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet pitää kauniina ihan erinäköisiä naisia kuin naiset. siis tietenkin suurin osa miehistä, poikkeuksia on tietysti. naisissakin.

suurin osa miehistä pitää tyrkyn näköisiä naisia kauniina. itse naisena luokittelisin sanan kaunis vähän hienosäädetymmin, on klassisen kauniita, seksikkäitä, söpöjä, nättejä, huomiotaherättäviä jne jne naisia.

miehet varmaan sanoo "kaunis" = panisin ja kauniiksi kehumalla voi irtoo

Vierailija
24/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei ainakaan muiden naisten ulkonäöt vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija
25/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ehkä tykkäävät eri näköisistä naisista kuin miehet.

Niin, ja useimmat naiset eivät halua sinulta sitä, mitä ulkonäköäsi kehuvat miehet toivovat saavansa.

Vierailija
26/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia, ei niinkään kauniita

Vierailija
27/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua katsovat sekä naiset että miehet, kehuvat ja vislailevat.

tämän kirjoittaja on varmasti perus ylipainoinen av-mamma rasvaisen tukan ja crocksien kera.

Vierailija
28/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti kehu toisten naisten, enkä kyllä miestenkään periä, vaikka jonkun perää joskus katsonkin.

Vierailija
29/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat naisten katsovan sun perää

Vierailija
30/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baarissa = olet sen näköinen, että sulta saa helposti + saatat ehkä olla keskimääräistä nätimpi tai pukeudut avonaisiin vaatteisiin? Et missään nimessä ole mallityyppiä, ennemminkin olet jotain pikkusievää pikkunaama-missityyppiä? Olet kuitenkin värjännyt hiuksesi vaaleiksi, eikö?

Jos töissä = olet sen näköinen, että sulta saa helposti ja sua pidetään myös tosi tyhmänä

Jos kadulla = näytät huoralta

Jos kirjastossa tai ruokakaupassa = tää kehuva henkilö on jotenkin vajaa tai hullu - tai joku syrjäytynyt elämäntaiteilija

Jos miehet, jotka ovat oikeasti ystäviäsi/kavereitasi kehuvat sinua, olet todennäköisesti ihan oikeasti miesten mielestä upea. Naiset kehuvat usein vain silloin, jos haluaisivat itse näyttää yhtä ihanalta.

Ilmeisesti sinussa ei siis naisten mielestä ole mitään ihanaa.

Eiks näin ole?

Vierailija
31/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta eipä mullakaan tule toisten ihmisten ulkonäköä kommentoitua, ei miesten eikä naisten ainakaan päin naamaa. Ehkä pitäis itsekin joskus kehua niitä nättejä naisia jos oottaa itse saavansa kehuja.

Vierailija
32/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehuvat enemmän miehet kuin naiset, mutta saan kyllä naisiltakin positiivisia kommentteja. Tosin ei kukaan esim. kehu mun kuvia fbssa, mutta se on varmaan ikäluokkakysymys. Olen enemmän söpöllä, ystävällisellä tavalla kaunis, kuin klassisen kaunis. Helposti lähestyttävä, mutta en missään nimessä tyrkky.

Mulla on työkaveri, joka on tarkemmin katsottuna tosi kaunis: pitkä, hoikka, vaalea ja kaunispiirteinen. Mutta flegmaattinen, hiljainen ja väritön. Seksikkyys ja pilke silmäkulmasta on niin kaukana, että todella harva edes huomaa naisen.

Vierailija
33/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä tuntuisi oudolta kehua jonkun naisen takapuolta...

Vierailija
34/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kehuneet molemmat. Ehkä jopa enemmän naiset. Esim. että on kaunis vartalo ja kysytty, mitä liikuntaa harrastan kun näytän niin sopusuhtaiselta.

MItä tämä sitten merkitsee?

Vierailija
35/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kehuja miehet on taatusti ottaneet miestä vahvempaa. Selvinpäin Suomessa ei kehuta, koska siitähän nousee kusi päähän.