Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä jäi yksin lasten kanssa – sävelsi levyn enkelivaimolleen

Vierailija
05.09.2012 |

Petteri Salosen vaimo kuoli yllättäen vuosi sitten, ja hän jäi yksin kahden pienen lapsen kanssa. Esikoinen oli 1,5-vuotias, kuopus kolmen kuukauden ikäinen.

Petterin suru purkautui musiikiksi, ja lokakuussa hän julkaisee yhtyeensä End of Augustin kanssa debyyttialbumin The Deep Sleep.

Lue Petterin ja lasten tarina uusimmasta Meidän Perhe -lehdestä.

Katso musiikkivideo Petterin levyn kappaleesta Voluntary Breathing.

Kuuntele levyn laulu If Something Should Happen To Me.

Kuva: YouTube

Meidän Perhe, 5.9.2012

Kommentit (57)

Vierailija
42/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei se asia miksikään tuolla sanomisellani muuttunut.

leski-/Yh-isä saa aina suuret sympatiat, kun taas äidin oletetaan selviävän ja jaksavan ja äidin suru ja murhe on "normaalia" ja sanotaan vain "sellaista se elämä on".

Enkä ole yh enkä edes leski ja ihan siis näin yleisesti, ei ole tänne av:lle kohdistettu. Lisätään vielä se, että totta kai minuakin tuo laulu ja koko asia kosketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Salosen vaimo kuoli yllättäen vuosi sitten, ja hän jäi yksin kahden pienen lapsen kanssa. Esikoinen oli 1,5-vuotias, kuopus kolmen kuukauden ikäinen.

että vaimo kuoli vuosi sitten ja kuopus on 3 kk? Ilmeisesti kuopus ei sitten ole menehtyneen naisen lapsi..

Vierailija
44/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen pitää olla näin herkkä?!

Mutta, tästä sankari asiasta, että tuskin se on niin sitä, että miestä nostetaan jalustalle, ehkä enemmänkin naista,äitiä.

Äitiys kuitenkin yleisesti ottaen tuntuu olevan pyhäasia ja tottakai tälläinen koskettaa naista erilailla jo ihan omista lähtökohdista, mitä jos itselle kävisi noin? joutuisi eroon lapsista.

Minäkin rakastan lapsiani enemmän kuin mitään ja samalla kun itken tämän perheen kohtaloa, puran myös sitä huolta ja pelkoa omista rakkaista ja elämän arvaamattomuudesta.

Sen verran voisin kuitenkin nostaa miestä, isääkin jalustalle, kun kodin ja lasten hoito yleensä jo ihan käytännön syistä on pääasiassa äidin vastuulla, niin kyllä äidin mentyä, surun lisäksi miehen on ehkä opiskeltava koko paletti alusta jos perheen hoidon rutiinit ihan käytännönkin tasolla puuttuu. Naisella siinä suhteessa on ehkä helpompaa kun voi surussa edes yrittää jatkaa niitä "normaaleja" rutiineita.

Niin surullista kyllä ja ihanan koskettava video. Varsinkin tuo loppu missä äiti tanssittaa lasta.

Niin arkinen asia, mutta lopulta kuitenkin kultaakin arvokkaampi hetki, parasta maailmassa.

Vierailija
45/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus oli 3kk. Eli jos oli silloin 3kk, niin nyt sitten varmaan 1v ja 3kk.

Vierailija
46/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,60e.

3,80e, on -50% alennuksessa. :)

Vierailija
47/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, ettei Petteri halia jalustalle

...-Olen koko ajan suurennuslasin alla ja minua säälitään, koska olen yh isä. Ei kukaan ole huolestunut yh äideistä...

Vierailija
48/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, ettei Petteri halia jalustalle

...-Olen koko ajan suurennuslasin alla ja minua säälitään, koska olen yh isä. Ei kukaan ole huolestunut yh äideistä...

Vierailija
49/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo kuoli vuosi sitten ja kuopus on 3 kk? Ilmeisesti kuopus ei sitten ole menehtyneen naisen lapsi..

Esikoinen OLI 1,5 -vuotias ja vauva 3kk...

Vierailija
50/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajutkaa nyt jo että enkeli on kristinuskosta tuttu käsite. Kukaan ei tule enkeliksi kuollessaan. Enkelit ovat aikojen alussa Jumalan nimittämiä, heitä on tietty määrä ja heillä ei ole mitään tekemistä ihmisten kanssa. Kun ihminen kuolee, hän muuttuu tomuksi. Ei enkeliksi. Ei edes sairauksiin kuolleet pikkulasten äidit tai koulukiusatut taruolennot, heitä koskee samat säännöt.

Muuten ihan kiva juttu kyllä.

Vierailija
51/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli koskettava kappale ja juttu..

voi pieniä kun menettivät äitinsä noin aikaisin. :(

Vierailija
52/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nuo naisen kuvat ovat tämä kuollut vaimo, on mielestäni niiden käyttäminen musiikkivideossa todella mautonta.

Vierailija
53/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kaunis ja koskettava video, ei lainkaan mauton. Kuvat utuisia ja mustavalkoisia, lapsillekin mukava muisto.

Vierailija
54/57 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, ettei Petteri halia jalustalle ...-Olen koko ajan suurennuslasin alla ja minua säälitään, koska olen yh isä. Ei kukaan ole huolestunut yh äideistä...

yh naiset ovat pohjasaastaa, ja yh-isät arjen sankareita... sad but true, näin ihmiset ajattelee.

Vierailija
55/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä.

Vierailija
56/57 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keikalla katsomassa Turussa ja voin sanoa että livenä vielä mahtavampi kokemus kuin toi yksi biisi. Menkää ihmeessä. Aivan mieletön laulaja livenä. Ei ole levyllä ihan niin edukseen.

Vierailija
57/57 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että tuon näköisellä miehellä vielä ottajia piisaa. Aika namu :)

Ei ollenkaan hyvännäköinen, narskun näköinen kaljupää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme