Missä teillä säilytetään energiajätteet ennen ulos viemistä? Entä biojätteet ja ydinjätteet?
Kommentit (4)
Mä oon kanssa miettinyt, että miten ne ydinjätteet säilöisi turvallisesti ja tyylikkäästi, meidän sisustukseen sopisi lähinnä tumma puu, mutta ei taida oikein sopia tarkoitukseen.
Esim. Ikella on halpoja moderneja säiliöitä. Mut ne on kyl ulkopuolelta muovia, eli en tiiä, sopivatko teidän sisustukseen. Lastenhuoneeseen ehkä, kun ne on sellasia iloisen värisiä.
Tai käy hei kattomas Indiskasta tai Indiq livingistä, kun Intiallakin on nykyään ne ydinaseet, niin jos noissa liikkeissä ois teille sopivaa tummaa puuta. Mut mun mielestä se lyijy kyl vaan pilaa sen puun idean. Jos ois rahaa, niin laittaisin takapihalle kevyen veden altaan.
kätevästi keskellä keittiötä. Biojätteet syö meidän luonnosta pelastettu näätä ja ydinjätteet on metallilaatikossa eteisessä.
Loput jätteet heitellään alas parvekkeelta....
että miten ne ydinjätteet säilöisi turvallisesti ja tyylikkäästi, meidän sisustukseen sopisi lähinnä tumma puu, mutta ei taida oikein sopia tarkoitukseen.