Blogit ja muu ajanviete
Terve. Mulla on kauhee probleema, kun mä en osaa hakee mitään järkevii blogei netist. Toi meidä pikkune on just oppinu nukkuu illalla ajoissa, ni must ois kiva lukee jotai kivoja blogeja. Kakkublogeja olen kyllä llytynyt, mutta mä en nyt todellakaan jaksaisi alkaa leipomaan. Vauvakilot kerääntyy muutenkin.
Kommentit (7)
Kauheesti on sellaisia muka hauskoja blogei. Ihmiset kuvittelee olevansa nykyää niiko koomikoit kaikki vaan
unohtu :) eli siis ainayksipunkkari.tumblr.com. tosi hauskaa joo
Ärsyttää tollaiset nimimerkin taakse piiloutuvat kommentaattorikirjoittajat, ihmeen mutinablogi!
Irsehän kirjoitat vierailijana! Oletko vähän tyhmä?
Ja joo on noikin kyllä rasittavia. Siinä mielessä osui toi Salla oikeeseen, että joku lesbo se on, kun valittaa äideistä. Helppohan se on inistä siellä, kun ei ymmärrä äitiyden arkea,
Hei ettekste tajua, noihan on vähän kuin se Kyrö. Valittaa huumorilla? Tiukkapipot löyhentäkää niitä Sveapipojanne.
tämmösestä sain ite linkin ku kaveri huomas että tätä sivua haukutaan siellä. joo toi et jotku äidit on ärsyttäviä pitää paikkaansa mut ihan samal taval kaikista ryhmistä löytyy ylilyöntejä. turha eritellä vaan yhtä.