Eroon huulirypyistä?
Mikä olisi halpa tapa päästä eroon muutamasta syvemmältä uurteesta ylähuolen yläpuolella.. Huomasin rypyt muutama viikko sitten ja ikää on vasta 31..:(((( Muualla ei ryppyjä,ainakaan huomattavia.. Kauhistuttaa ajatella millaisia huulirypyt ovat esim 5 vuoden päästä...
Kommentit (8)
paikkaa huuliryppyjen poistoon pkseudulla? :)
Up. Samaa kyselen minä noin pari vuotta myöhemmin:)
mutta voit ennaltaehkäistä niitä käyttämällä silmänympärysvoidetta huulten ympärillä. Ja jos tupakoit, niin lopeta.
Olen ollut ilman tupakkaa noin 4 vuotta ja sitä ennen polton säännöllisen epäsäännöllisesti... Miten jokin laserhoito tai vastaava..? Olen epätoivoinen.......
Hyarylonihappoa huuleen. Mulle on laitettu ja samalla kun ylähuulesta tuli pyöreämpi rypyt katosivat.
Mutta mene oikealle plastiikkakirurgille, ei millekään kosmetologi-sairaanhoitaja-maahantuojan kouluttamalle pistelijälle.
Plastiikkakirurgi osaa myös realistisesti keroa mistä on apua.
Hinta oli noin 400 euroa ja on tulos on kestänyt jo pari vuotta.
Ei sattunut, koska sain puudutuksen.
Pkseudulta varmasti löydän hyvän plastiikkakirurgin! Osaatko suositella? Osaako joku toinen?:)
toimivat noihin. Valitettavasti vaikutus kestää vain noin vuoden minkä jälkeen pitäisi taas toistaa pistoshoito. Itse otin 2 kertaa sibeliusryppyihin mutta kyllästyin ja nyt saa rypyt rauhassa olla.