Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhisteluketju. Tässä saa kauhistella kaikkea majavista einesruokiin

Vierailija
05.09.2012 |

ja thaikkulanmatkoista curlingmammoihin

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tupakoivia perheellisiä ihmisiä

- itsensä täyteen tatuoineita tyyppejä

- humalaan itsensä juovia aikuisia

- paksuun pakkeliin meikattuja teinejä

Vierailija
22/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä äärimmäisen kovaäänisiä perheitä, joissa joka ikisen jäsenen normaali puheäänikin on niin kova kun vaan suusta lähtee.

Mulla ei kertakaikkiaan kestäis pää sellaista melukylän arkea.

En ymmärrä miten ne desibelit voi olla NIIN KOVAT, koko ajan!

Joskus tällaisten (siis vieraiden) huutajien lähistöllä tekisi mieli sanoa että nyt vittu se pää kiinni kuin olis jo. Lapseskin kuuntelisivat sua enemmän, jos et huutaisi ja nalkuttaisi, vaan puhuisit niille kuin ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä äärimmäisen kovaäänisiä perheitä, joissa joka ikisen jäsenen normaali puheäänikin on niin kova kun vaan suusta lähtee.

eilen tuollainen sakki pelmahti meille kylään ja jestas sitä huutoa. Pakko on kailottaa täysillä vaikka kaveri on siinä metrin päässä. Lapset ei taida edes osata puhua normaalisti vaan puhe on sellaista särisevää huutoa. Vanhemmat nauraa vaan että heh heh, ainakin tulee asia selväksi.

Vierailija
24/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se motkotus lähtee luonnostaan sitten kun aihe tulee vastaan. Ei se kukkokaan käskien laula.

Vierailija
25/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tuollainen sakki pelmahti meille kylään ja jestas sitä huutoa. Pakko on kailottaa täysillä vaikka kaveri on siinä metrin päässä. Lapset ei taida edes osata puhua normaalisti vaan puhe on sellaista särisevää huutoa. Vanhemmat nauraa vaan että heh heh, ainakin tulee asia selväksi.

Aina parempi teho, jos oot normaalisti sellainen hillitympi ihminen ja puhutkin pehmeällä äänellä. Kokeile!

Vierailija
26/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina parempi teho, jos oot normaalisti sellainen hillitympi ihminen ja puhutkin pehmeällä äänellä. Kokeile!

mutta olen ihan tarkoituksella yrittänyt kehittää ääntäni vähän pehmeämpään suuntaan. Minulta pääsee helposti pahankuuloinen ölähdys etenkin lapsia komentaessa jos en oikein skarppaa.

Joskus olen sanonut ihan asiallisesti että vaihtoehdot on nyt tässä: voi rääkyä ulkona tai olla kunnolla sisällä. Toimii hetken mutta vanhemmat ei tykkää ;)

Vierailija
27/27 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisteja ja huumeiden käyttäjiä, jotka tekevät lapsia ja asettavat päihteet lapsiensa edelle. Ihan yks helvetin lysti miten joku pukeutuu, syö tai meikkaa, tää on vaan asia joka Suomessa on eniten pielessä ja raivostuttaa.