Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Rahoista tulee yhteisiä!

Vierailija
04.09.2012 |

Meillä lasten myötä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin yhteiset rahat. Johan talousneuvojat suosittelee että on yhteinen taloustili, ja sitten molemmilla omat tilit. Sallii vähän yksityisyyttä ja on helpompi setviä raha-asiat erossa.

Kumma juttu muuten miten aina naiset paasaa tästä rahojen yhteisyydestä, vaikka muuten ovat niin itsenäisiä ja tasa-arvoisia.

Meilä molemmilla omat tilit eikä rahasta riidellä koskaan. Se maksaa kuka jaksaa, eli ei tarkoita että jokainen maitopurnukka pitäisi laskea tasan.

Vierailija
22/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin yhteiset rahat. Johan talousneuvojat suosittelee että on yhteinen taloustili, ja sitten molemmilla omat tilit. Sallii vähän yksityisyyttä ja on helpompi setviä raha-asiat erossa.

Kumma juttu muuten miten aina naiset paasaa tästä rahojen yhteisyydestä, vaikka muuten ovat niin itsenäisiä ja tasa-arvoisia.

Meilä molemmilla omat tilit eikä rahasta riidellä koskaan. Se maksaa kuka jaksaa, eli ei tarkoita että jokainen maitopurnukka pitäisi laskea tasan.

Kun itsellä on asiat paremmin niin se on hyvä näin. Jos ei niin sitten pitää muuttaa. Jos naisella on isommat tulot niin rahat on erilliset. Jos pienemmät niin yhteiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taloudesta tuli yhteinen kun muutettiin yhteen. Ei se niin nuukaa ollut ennen sitäkään.

Raha on ilmeisen tärkeää monelle? Se on vain rahaa. Se on väline.

Tällä hetkellä vaimoni ei tienaa penniäkään. Tekee ostoksensa luottokortilla. Olikohan kuukausittainen raja pari tonnia. Tai kolme. En muista. Maksan kortin tyhjäksi joka kuussa. Toimii meillä hyvin, koska minä tienaan reippaasti. Yleensä korttilasku on sen kaksi tonnia kuussa. Ei tee lovea talouteen, eikä sitä edes mietitä, ja onnellisia ollaan.

Vuosia sitten kun opiskelin niin vaimo tienasi enemmän. Silloin hän maksoi menomme. Nyt maksan minä. Rakastamme toisiamme yli kaiken, eikä rahalla ole loppujen lopuksi merkitystä. Kunhan sitä vain on asioiden hoitamiseen tarpeeksi, niin loppu on ylimääräistä ja merkityksetöntä. Olemme olleet yhdessä kuitenkin jo +10 vuotta.

Vierailija
24/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsellä on asiat paremmin niin se on hyvä näin. Jos ei niin sitten pitää muuttaa. Jos naisella on isommat tulot niin rahat on erilliset. Jos pienemmät niin yhteiset.

poikkeus.

Olen nainen ja hoidan perheessä raha-asiat 90%. Mulla isompi palkka kuin miehellä (molemmilla pienet). Rahoista tuli yhteisiä mun ehdotuksesta noin 10 vuotta sitten, kun mies lopetti tupakanpolton.

Vierailija
25/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itsestään selvää, että rahat ovat yhteisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän