Työpaikka suoraan helvetistä
HS Visio | HS tutki: Suomalaisyrityksen johtaja on piinannut alaisiaan vuosien ajan
https://www.hs.fi/visio/art-2000011310757.html
Eikä varmasti ole ainoa!
Kommentit (10)
Ei kai siellä kenenkään pakko ole olla töissä?
Yrittäjissä on tietty määrä sellaisia ihmisiä, joilla on niin suuria persoonallisuushäiriöitä, että he eivät pysty työskentelemään työyhteisössä. Silloin yrittäjäksi lähteminen on vaihtoehto. Valitettavasti ongelmat alkaa heti, kun palkkaa yhdenkin työntekijän. Jos löytää sellaisen norsunnahkaisen joka sietää tuota k.sipäätä, pääsee ajan mittaan luottomiehen maineeseen.
Onhan näitä ovet viuhuu koko ajan ei nuori väki jää sitä katselemaan kun pakosta tai jos ei itse ole samaan kastiin kuuluva .jatkuva haku päällä työntekijöistä
Varmaan Plastic Surgery Centerin tj, olisko yks näistä a laisista tullut paksuksi ja toinen teettänyt yleislääkärillä, joka esittäytyy plastiikkakirurgina p*rse imun + s ompanssi. Omasta kuormasta, jos ei muuten saa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Plastic Surgery Centerin tj, olisko yks näistä a laisista tullut paksuksi ja toinen teettänyt yleislääkärillä, joka esittäytyy plastiikkakirurgina p*rse imun + s ompanssi. Omasta kuormasta, jos ei muuten saa.
Kuinka laiska ihminen voikaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle se työpaikka jos ei kelpaa.
Ainahan sinne voi hakea, jos vaihtuvuus suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, alaiset porsii sulle lapsia. Ihanaa. Etkä edes ole lapsille kunnon isä, vaan siirryt seuraavaan joka on s omppu XD!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, alaiset porsii sulle lapsia. Ihanaa. Etkä edes ole lapsille kunnon isä, vaan siirryt seuraavaan joka on s omppu XD!
Sick.
Melko kauan ovat tuotakin jamesbondia katselleet.
Anna mulle se työpaikka jos ei kelpaa.