näkijä paikalla, autan jos voin.Työskentelen myös kuolleiden sukulaisten,ystävien avulla.
Kommentit (73)
Tuleeko meitä haitanneista henkilöistä olemaan jatkossa haittaa? Vai pysyvätkö he erossa meistä ja voimme elää rauhassa? Entäs työni ja elanto?
Numero?
Näätsä mitä mun pitäis kysyä? Eksä voi vaan kertoa mulle, kun en mä tiiä mitä kysyä.
Olet itse tainnut haitata monen sinulle ennen rakkaan ihmisen elämää.Elämäsi tulee olemaan vuoteen 2014 tammikuun loppuun asti vaikeaa,sitten helpottaa.Koet työssäsi ylennyksen,kenties jopa ulkomaille lähtö.Olet onnettaren suosikki.Älä itse määrää elämääsi,vaan anna mennä.
näen öisin harhoja? Onko syynä kännykkä yöpöydällä, työstressi, psykoosi vai lääkityksen puute. Tai joku muu?
Helpottaako miehen työstressi koskaan?
Kiitos,
Pilvi
Ja jos tulee, niin tyttö vai poika?
Näätsä mitä mun pitäis kysyä? Eksä voi vaan kertoa mulle, kun en mä tiiä mitä kysyä.
Vähennä viinin juontia ja käy mittaamassa verenpaine!
jonka kanssa painit öisin,moraaliton teko,synti?
näen öisin harhoja? Onko syynä kännykkä yöpöydällä, työstressi, psykoosi vai lääkityksen puute. Tai joku muu?
Kolmonen tuli mullekin ekana mieleen ihan spontaanista (en ole tuo aiempi 3).
Kysymys: jos annan rahaa eräälle ihmiselle, voinko luottaa, että raha menee siihen tarkoitukseen mihin hän sanoo tarvitsevansa?
LÖydänkö onnellisen parisuhteen, jos kyllä, niin milloin?
Numero 7
ja miten kauan kestää että saan oikeat lääkkeet??
24
Menenkö naimisiin, saanko lapsia? Millaisen elämän saan elää? Saanko elää onnellista elämää, kestänkö elämän vastoinkäymiset?
Menenkö naimisiin, saanko lapsia? Millaisen elämän saan elää? Saanko elää onnellista elämää, kestänkö elämän vastoinkäymiset?
Saanks mä mun duuni/kouluasiat järkättyä?
Mikä numero? 20?
Onko talossamme henkiä? Asuuko yläkerrassamme joku henki?
hölötä siinä.
Painu muualle huijaamaan herkkäuskoisia!
Mitä siinä yhteystietoja kyyläät -soita itse niille avuntarvitsijoille.
Aika paska näkijä jos ei moiseen pysty, heh!
Hus!