näkijä paikalla, autan jos voin.Työskentelen myös kuolleiden sukulaisten,ystävien avulla.
Kommentit (73)
ja miten kauan kestää että saan oikeat lääkkeet??
24
Joudut käymään useammalla lääkärillä saadaksesi oikean diagnoosin ja helpotusta oireisiin.
Kysy rohkeasti,anna numero.
Kouluttaudunko vielä? 16
Onko talossamme henkiä? Asuuko yläkerrassamme joku henki?
näen naisen, joka on menettänyt lapsen joskus ja etsii häntä. Nainen ei kuitenkaan tahdo teille pahaa.
teenkö sen mitä suunnittelen? kannattaako se? Onko tulos siitä se mitä haluaisin sen olevan? näetkö minut onnellisena vielä joskus? isäni on kuollut kun olin lapsi, näetkö hänestä mitään?
näen öisin harhoja? Onko syynä kännykkä yöpöydällä, työstressi, psykoosi vai lääkityksen puute. Tai joku muu?
Kannattaako minun palata lapsen isän kanssa yhteen?
Jos kerrot minulle mihin asiaan voisin kiinnittää enemmän itsessäni huomiota, jotta pääsisin nykyisestä elämäntilanteestani eteenpäin. Kohta en enää jaksa, tunnen niin turhaksi. Toivon, että et vastaa että tilanne ei tule muuttumaan ainakaan parempaan päin, vaikka näin olisi. Mutta jos jotain reittiä voisin yrittää.
näen öisin harhoja? Onko syynä kännykkä yöpöydällä, työstressi, psykoosi vai lääkityksen puute. Tai joku muu?
aamulla klo 9 aikaan, enkä vapaa-ajalla juuri ajattele työasioita.
-9-
Vaihdetaanko työpaikkoja ja tehtäviä? Entä koti? Muutetaanko joskus täältä missä nyt asutaan?
78
Löydänkö pysyvää rakkautta koskaan? Kotia?
Haluaako meidän isä (edesmennyt) antaa sormuksen meidän nuorimalle siskolle? Jos niin, niin miksi?
Selviääkö mikä sairauteni on, onkomse vakavaa?
48
Kaipaako ihastukseni kohde minua?2
yhteyttä erääseen tiettyyn henkilöön? Mitä siitä seuraisi?
Onko talossamme henkiä? Asuuko yläkerrassamme joku henki?
näen naisen, joka on menettänyt lapsen joskus ja etsii häntä. Nainen ei kuitenkaan tahdo teille pahaa.
Herran jestas!!!! Sydämeni takoo tuhatta ja sataa... Talossamme asui ennen meitä mieheni äiti jonka ensimmäinen lapsi kuoli kohtuun. En ole koskaan ajatellut että se mahdollisesti voisi olla hänen henki.. Ja itse en tunne negatiivista energiaa ollenkaan, vain positiivista ja ei-pelottavaa.. Sä olet kyllä taitava!!! Sydän hakkaa vieläkin! Kun kirjotin tätä viestiä kuulin taas askeleet yläkerrassa.......
jinnien kanssa. Mitä ne haluaa sulta vastapalveluksena?
Kuolleiden kanssa et ole tekemisissä, etkä voi tietää tulevaisuutta. Henkiolennoilta voit toki saada tietoja, mutta et ilman vastapalveluja. Oletko itse henkien riivaama?