näkijä paikalla, autan jos voin.Työskentelen myös kuolleiden sukulaisten,ystävien avulla.
Kommentit (73)
Mitä asiaa isälläni oli sinä viimeisenä päivänä, kun yritti tavoittaa puhelimella?
Tulenko koskaan asumaan talossa, josta olen haaveillut jo kauan? Se on edelleenkin tyhjänä ja myynnissä, aivan kuin odottaisi minua ja lapsiani sinne :) Entä mies, johon olen auttamattomasti ihastunut ja aivan lääpälläni..tunteeko mitään minua kohtaan? Kiitos jo etukäteen!
tuleeko meille koskaan enää toista lasta?
Tasapuolisesti vai huolehtia joistakuista erityisesti?
36
millaiseen ammattiin päädyn?
Mikähän siinä on, kun näkijät aina skippaa mun viestin...? Huono merkki kenties?
Mä olen vanha ja edelleen opiskelija ja haluaisin saada selvyyttä tähän. Tuntuu että opiskelen varmaan väärää alaa silti. Haluaisin tietää, ratkeaako tämä jotenkin positiivisesti kuitenkin.
Ten työni tosi hyvin ja saanut hyviä asiakkaita. Ongelmana on löytää hyviä työntekijöitä, jotja eivät pilaisi kovalla työllani saanutettua firman hyvää mainetta
Kotona, lapsuudenkodissani, jossain muualla?
Kiitos!
Edesmennyt rakas äitini, onko viestiä häneltä?
Kysy rohkeasti,anna numero.
numero 13 mitä näät parisuhteestani pettääkö mieheni ja miksi, miten suhteemme jatkuu?
Tuleeko avioliitto kestämään? Miten työkuvioiden kanssa? Numero 6.
Viestiä mieheni lähisukulaiselta? Perhesuhteet? Kestääkö onni? Muutto? Työ? Mitä näet tulevaisuudessani?
Miten asuntokaupat ja työasiat järjestyvät? Kiitos paljon jos vastaat, numero 13
T.skorpioinirouva
Rauha hänen sielulleen. Numero? 8
Saanko työasiat mieleiselleni tolalle ja kuinka pian?
Numero 69
Onko vuonna 1974 kuolleella isälläni minulle jotakin asiaa vai kenties 90-luvulla kuolleilla isovanhemmillani.
Mitä äidilleni kuuluu? Nro 15