Hei :) Muistatkohan vielä minua?
Olen kertonut, miten palasin poikaystäväni kanssa yhteen pienen eron jälkeen. Olen ihan vähän aikaa sitten kihlautunut ja asumme nykyään virallisesti yhdessä osoitteessa.
Kommentit (33)
Aika kyynistä. Voi kuule, mä toivoisin vain, että
kaikki, kuka tahansa, negatiivisinkin ihminen saisi olla niin onnellinen kuin minä nyt. Sinäkin. Onneen ei tarvita juhlia, mutta onneaan on lupa juhlia.ap
kuulostaa todella teennäiseltä ja keinotekoiselta, teidän tausta huomioonottaen.
Mutta kiva jos olet onnellinen. Vaikka et ehkä parisuhteesta, vaan niistä tulevista hääjuhlista...
tuo vaikuttaa minusta vaan niin pinnalliselta, kun vain hetki sitten hehkutit toista miestä ja vertasit tätä nykyistä häneen liian tylsänä.
Minulla on samantapainen ystävä. Miehet vain vaihtuvat, mutta aina on sen uuden kanssa niin huippua. Kunnes kyllästytään. Se ei vaan vaikuta aidolta. Minun silmiini.
Itseltäni meni jalat alta kun mieheni tapasin vuosikymmen sitten, enkä siitä pitäen ole muita nähnyt tai kaivannut. Hyvä jos samantapaisen onnen ehkä viimein koet...?
Kuka olisi kateellinen jouduttuaan ukkomiehen panemaksi, vastentahtoisesti perseneitsyyden menettäjäksi ja lopulta raiskatuksi.
Muru yrittää nyt kovasti psyykata itsensä johonkin "olen niin onnellinen ja kaikki on idyliä ja menneisyys poispyyhitty tralalaa", mutta olen aivan 100% varma, että ennen pitkää Murun kihlaus tulee purkautumaan - Murun itsensä toimesta kun masokismi ja jännityksenhaku voittaa turvallisen arjen kivan poikakaverin kainalossa.
Tämän puolesta puhuu sekin, että Muru tekee tänne uusia ja uusia aloituksia joissa hehkuttaa onneaan ja kuvittelee todella voivansa hallita "julkisuutta" kieltämällä menneisyydestä puhumisen. Tajua nyt Muru, ettei onnellisen vastakihlautuneen tarina kiinnosta ketään tällaisella palstalla vaan ihmiset vastailevat sinulle koska ukkomies pani sinua väkisin ja jäit vielä vaimollekin kiinni.
Täällä joskus aiemminkin vinkattiin sinulle diagnoosiksi huomiohakuista persoonallisuushäiriötä. Kannattaa lukea siitä vähän enemmän, koska tämä jatkuva riekkumisesi palstalla on todella huomiohuorausta pahimmasta päästä.
tylsyys on ollut minussa, ei toisessa ihmisessä. Kymmenen vuotta sitten olin 16 ja vielä ihan lapsi, vaikka miessuhteita aloittelinkin. Hienoa, että sä voit sanoa noin, sehän on ihannetilanne.
ap
ja tunnistavansa sen tatuoinnista. Kuulemma sekin on varakkaan perheen poika ja ilmeisesti kova juhlimaan. Ymmärsin että on vetänyt muutakin kuin viinaa bilettäessään.
Mun mieheni tatska on sellaisessa paikassa, että hänen olisi pitänyt olla ilman alushousuja, jotta sen olisi voinut nähdä.
ap
ja tunnistavansa sen tatuoinnista. Kuulemma sekin on varakkaan perheen poika ja ilmeisesti kova juhlimaan. Ymmärsin että on vetänyt muutakin kuin viinaa bilettäessään.
Aika jänskää että sä syytät toista palstalla roikkumisesta mutta tiedät itse kaikki yksityiskohdat.Ei siinä ole mitään eroa lukeeko vai kirjoittaako.Aika ikävästi kaivat esille toisen elämän kurjia asioita kun hän itse haluaa kertoa että on onnellinen.Siinä voit olla oikeassa että ihmisiä kiinnostaa enemmän vastoinkäymiset.
Aika jänskää että sä syytät toista palstalla roikkumisesta mutta tiedät itse kaikki yksityiskohdat.Ei siinä ole mitään eroa lukeeko vai kirjoittaako.Aika ikävästi kaivat esille toisen elämän kurjia asioita kun hän itse haluaa kertoa että on onnellinen.Siinä voit olla oikeassa että ihmisiä kiinnostaa enemmän vastoinkäymiset.
Ev.
Missä 26 muka syyttää palstalla roikkumisesta?
Ja onhan siinä eroa lueskeleeko eri ketjuja, vai aloitteleeko vain aina uusia ketjuja itsestään.
Mun mieheni tatska on sellaisessa paikassa, että hänen olisi pitänyt olla ilman alushousuja, jotta sen olisi voinut nähdä.
ap
Eikä miehesi ole ikinä ollut alasti toisen naisen seurassa? =D
tääs on TAAS se Micken kultsu, voi luoja.....sadut jatkuu
Sehän oli nähnyt samaan aikaan tatskan ja peniksen ilm. jossain saunabileissä ja sen kaveri oli pannut tän poikkiksen kanssa ja tatska oli mainittu silloinkin.
En mä kutsu ketään tuolla lempinimellä. Säkin hehkuttaisit, jos olisit minä :)
ap