Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ihannoi väkivaltaa tapauskohtaisesti.

On olemassa muitakin ratkaisuja asiaan kuin joko syyllisen sadistinen veripaltuksi hakkaaminen/kiduttaminen tai silkkihansikkain toimitettu paapominen hotellivankilassa. Hassua, että aina takerrutaan juuri näihin älyttömiin ääripäihin.

Omasta mielestäni väkivaltaan ei tule sivistysvaltiossa vastata väkivallalla. Yhtä aikaa Suomen vankilat sekä rangaistukset ovat mielestäni lepsuudessaan naurettavia. Väkivaltaa hyväksymättömän syyttäminen rikollisen päänsilittelijäksi on hyvin mustavalkoista sekä kärjistävää, myös typerää.

Vierailija
62/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin "minä olen niin hieno ja sivistynyt ja kehittynyt ihminen, että en hyväksy väkivaltaa missään olosuhteissa. En edes 25 kertaa lasta sitoneille ja hakanneille tappajille. Jotka nöyryyttivät, satuttivat ja itkettivät häntä päivästä toiseen ja kuukaudesta kolmanteen. Ei ei, ei saa Toukoa satuttaan millään tavalla missään nimessä!"

Todellakin teidän kaltaisia tekopyhyyksiä on tässä maassa ihan tarpeeksi. Hajotkaa aamuihinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä pedot ja muu roskaväki teille asumaan.

Tuntuu olevan sulle niin rakkaita.

Oletko saanut osuman otsaan vai mistä johtuu tämä tunnekylmyys uhreja kohtaan ja sairaalloinen kusipäiden paapoaminen?

Edelleen LAPSI ei pysty puolustamaan itsekään varsinkaan kun tekijät ovat omia, tuttuja aikuisia jota lapsi kuitenkin rakastaa. Aikuinen pystyy jotenkin itseään puolustaamn tai hakemaan apua. Lapsi on täysin aikuisten ns armopalojen alaisena, saako apua vai ei. Miksi T.T ei ole-niin hakkaamista kuin rakastaa- lyönyt takaisin. Via oliko nyt niin, että sormi menikin suuhunn ja vetelät housuun kun tulikin joku aikuinen ja antoi pataan.

Suomen " oikeuslaitos" antaa niin naurettavan lyhyitä tuomioita, että eipä paljon ihmetytä, että viha T.T kohtaan purkautuu jo nyt väkivaltana.

Miksi muuten T.T pitäisi saada armoa kun ei itse sitä suonut edes omalla lapselleen?

Ei häntä kuulu hakata, hän oli vain rankaisija. [/]

Eli perustetaanko tässä nyt joku hakkaustiimi? Saavatko nämä hakkaajat palkkaa? Edelleen, mitkä ne ikärajat ovat siihen, milloin tekijä hakataan ja milloin riittää vankeusrangaistus? Eli pitääkö tekijän olla tehnyt jotain pahaa alle 18-vuotiaille tai yli 63-vuotiaille? Miksi määrittelet rajat? Luuletko, että osaat luoda paremman oikeusjärjestelmän Suomeen? Haluatko tehdä vankiloista nöyryytys- ja kidutuslaitoksia?

Vierailija
64/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin "minä olen niin hieno ja sivistynyt ja kehittynyt ihminen, että en hyväksy väkivaltaa missään olosuhteissa.

Minä olen älykäs ihminen ja näen mihin se johtaa, toisin kuin sinä ja kaverisi.

Vierailija
65/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisille ihmisille? Suomen oikeuslaitoksen elinkautinen vai?

kerro ihmeessä meille tyhmillekin, jos hetkeksi hennot laskeutua alustaltasi.

Vierailija
66/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostokierteisiin, pahoinvointiin. Oikeusvaltio vähentää väkivaltaa tehokkaammin kuin tuhat lynkkausjoukkoa. Tarviiko tätä ihan oikeasti selittää? Eikö riitä että katsotaan minkälaiset on olot maissa joissa ei ole oikeusvaltiota?

Vierailija
67/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin edelleen. Tuollaista hirviötä saa kyllä piestä ihan vapaasti.

Vierailija
68/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei senkään tarvitse päästä helpolla, koska ei antanut tyttärensäkään saada helppoa elämää!!

Vierailija
69/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjoittanut melkein kaikki vastaukset tarvitsisi kyllä hoitoa.

Vierailija
70/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta Tarkki sais saada kunnolla turpaan joka ikinen päivä siellä vankilassaan.

Tässä ketjussa Tarkkia puolustelee se täyshullu cat mikälie jokaa kirjoittaa Tarkin puolesta myös vanhemmat.com sivustolla. Psykoämmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi