Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 36. Vessassa käydessä tuntuu kuin vauva syntyisi

Vierailija
04.09.2012 |

Eli isolla asialla käydessä tuntuu, ettei uskalla ponnistaa yhtään, kun tuntuu sellaista painetta ja "repeämisen" tunnetta jossain kohdunkaulan tienoilla. Tiedän olevani ainakin 2 cm auki. Onko muilla ollut tällaista? Ja juu, eihän se vauva sieltä noin vain synny, mutta jotain siellä selvästi tapahtuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa.

Jos supistuksia ei ole, tuskin vauva vielä on tulossa =)

Vierailija
2/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä alakerrassa vain on niin kovasti painolastia vauvasta, että ei ihme, jos painetta tuntuu. Tuskin se sieltä lähtee syntymään vessassa käynnin vuoksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa.

kivuttomia tai suht kivuttomia supistuksia mulla on päivittäin useita... Vauva on perätilassa, painaako pylly samalla tavalla?

Vierailija
4/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa.

kivuttomia tai suht kivuttomia supistuksia mulla on päivittäin useita... Vauva on perätilassa, painaako pylly samalla tavalla?

kyllä painaa. Harkkasuppareita tulee varmaankin kaikilla noilla viikoilla päivittäin.

Vierailija
5/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa.

kyllä painaa. Harkkasuppareita tulee varmaankin kaikilla noilla viikoilla päivittäin.

mulle jokunen viikko sitten, ettei takapuoli raivaa samalla tavalla tietä kuin pää, koska se ei ole niin kova ja painava.

Vierailija
6/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa.

mulle jokunen viikko sitten, ettei takapuoli raivaa samalla tavalla tietä kuin pää, koska se ei ole niin kova ja painava.

mun vauvalla oli sitten aikoinaan varmaan melkosen luinen peppu, koska oli todellakin hyvin alhaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi