Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikitön päivä 6.9. - aiotko osallistua?

Vierailija
04.09.2012 |

Minä en. Olen niin kirjavanaamainen nykyään, että ainakin meikkivoidetta on pakko laittaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aina turha ja typerä kamppis.

Vierailija
2/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan yhtä meikitön kuin kaikkina muinakin päivinä, vaikka juuri sinä päivänä olisi ehkä aihetta sattuneesta syystä meikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on töissä tottuneet näkemään mut meikissä ja en jaksaisi sitä "ootko tosi kipeä, voi kauhea" kauhistelua joka varmasti tulisi jos olisin duunissa ilman meikkiä. Mä kun olen luonnonblondi joka värjään tukkaa mustaksi joten ilman kunnon vahvaa meikkiä näytän tosi sairaalta.

Vierailija
4/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein suuntaan eikä toiseen jaksa mikään fanaattinen päiväily innostaa.

Vierailija
5/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä meikkiä muutenkaan.

Vierailija
6/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua.

Vierailija
7/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu myöskään älä osta mitään -päivään, autottomaan päivään, sytytä kynttilä kaikille maailman kärsiville ja kidutetuille -päivään, tai mihinkään muuhunkaan lässynlässyn yhteishyvä kiertämään -päivään. Järki käteen.

Vierailija
8/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikattuna päivää. Yleensä en käytä meikkiä, mutta piruuttani laitan meikit. En ymmärrä tälläisiä tempauksia..

Vierailija
9/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 10.000 vahingollista kemiallista ainetta käytetään kosmetiikassa ilman, että ne rikkovat yhtään lakia.On kuitenkin hyvin tärkeää lukea ja ymmärtää kaikki mitä tuoteselosteisiin on painettu, koska olemme päivittäin tekemisissä erilaisten tuotteiden kanssa. Tällä tavoin tiedämme, mitkä tuotteet ovat meille todella hyviäVoimme reagoida näihin aineisiin monella eri tavalla. Ihoallergia (immunologinen), joka ilmenee joko heti esim. punoituksena tai viivästyneenä reaktiota esim. kosketusurticaria. Monilla ilmenee hajusteyliherkkyytenä tai –allergiana esim. silmien kirvelynä, hengen ahdistuksena, nenäoireina , aivasteluna tai kurkun kutinana. Monet kemikaalit toimivat myös hormonivaikuttajina. Kemikaalit imeytyvät ihon sisälle ja kuormittavat esim. maksaa.

Vierailija
10/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meikkaan vain erityistilanteisiin, ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
11/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 10.000 vahingollista kemiallista ainetta käytetään kosmetiikassa ilman, että ne rikkovat yhtään lakia.On kuitenkin hyvin tärkeää lukea ja ymmärtää kaikki mitä tuoteselosteisiin on painettu, koska olemme päivittäin tekemisissä erilaisten tuotteiden kanssa. Tällä tavoin tiedämme, mitkä tuotteet ovat meille todella hyviäVoimme reagoida näihin aineisiin monella eri tavalla. Ihoallergia (immunologinen), joka ilmenee joko heti esim. punoituksena tai viivästyneenä reaktiota esim. kosketusurticaria. Monilla ilmenee hajusteyliherkkyytenä tai –allergiana esim. silmien kirvelynä, hengen ahdistuksena, nenäoireina , aivasteluna tai kurkun kutinana. Monet kemikaalit toimivat myös hormonivaikuttajina. Kemikaalit imeytyvät ihon sisälle ja kuormittavat esim. maksaa.

Vierailija
12/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kun käyn baarissa, sinne ei meikittä voi mennä.

Vierailija
13/23 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luultavasti toi päivä ei oo poikkeus.

Vai pitäsköhän ihan sen kunniaksi vetää pakkelit lärviin, voisin sitte kaupassa ylenkatsoa kaikkia meikittömiä harmaavarpusia :D

Onneksi mulla on kuitenki suihkurusketus ja ripsipidennykset, ni ees välttämättä tartte meikata.

Vierailija
14/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu myöskään älä osta mitään -päivään, autottomaan päivään, sytytä kynttilä kaikille maailman kärsiville ja kidutetuille -päivään, tai mihinkään muuhunkaan lässynlässyn yhteishyvä kiertämään -päivään. Järki käteen.

Wow.. Sinähän se mukavalta,empaattiselta ja muutenkin tolkulliselta kuulostat...

Sun päivät on "osta kaikki mitä eteen tulee, älä välitä muista äläkä ympäristöstä, koska uskot, että sinulle riittää kyllä kaikkea, mitä keksit haluta"?

Ja kaikille ihmettelijöille: Näitä kampanjapäiviä tehtaillaan juuri siksi, että jokin saisi ihmiset miettimään niitä asioita omassa elämässään. Se on siis huomion hakemista tärkeäksi koetulle aiheelle.

Vierailija
15/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. melkein meikitön, eli puuteria oli sipaistava, ehkä sitten huomenna uusiksi.

Vierailija
16/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea siinä edes on?

Miksei samalla periaatteella ole myös hiuksia harjaamaton -päivä tai rönttävaatteilla ihmisten ilmoille -päivä?

Vierailija
17/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin meikkaan muutenkaan koska olen todella herkkäihoinen. Ja nyt raskaana koitan vältellä muitakin kemikaaleja.

Vierailija
18/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö kadulle ja huutelet Hyvä Meikitönpvä! Vai miten huomaan että osallistut?

KYLLÄ TE NAISET OLETTE NIIN VIETÄVISSÄ.

Vierailija
19/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meikitön päivä joka päivä, joten ei tuota ongelmaa :)

Vierailija
20/23 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ongelma? Itse en todellakaan osallistu. Teen töitä kotona ja olen meikittä noin 5 päivänä viikossa. Sillon, kun on kaupungilla asioita sipaisen vaaleisiin ripsiin kerroksen ripsiväriä. Vaikka asiointipäivä sattuisi meikittömälle päivälle niin en silti jätä sitä tekemättä.