Zalando-mainos - luoja mitä pas***!!!
Jopa miianuutilaactivia-mainos on tuohon verrattuna hyvä! Siis se nössö äijä siinä mainoksessa on ihan kauheen vastenmielinen jotenkin...
Kommentit (54)
Tyttö oli naureskellut sitä jo pidempään enenkuin me aikuiset se nähtiin.
Siihen verrattuna Zalando on huipputeos.
Ja ihan totta näinä kerskakulutuksen päivinä...
pitkiin aikoihin. Se junnuhemmo on luotaantyöntävä.
Teko-teko-symppis...blääääh. Kuka lähtee pärekoppa kainalossa kirppisostoksille? Lähes yhtä kauhea on se peräpukamavoidemainos, jossa nainen hinkkaa pyllyään puuta vasten. Haloo!!!! Zalando näihin nähden neutraali.
Sairas!
En kestä mainoksissa kirkumista, huutamista, puhelimen pirinää tms.
Pitäisi olla koko ajan kaukosäätimessä kiinni.
kaikki edellämainitut mainokset on hirveitä!
Mun mieheni on koukussa kyseisiin nettikauppaan ja mua naurattaa aina kovin se mainos kun ajattelen sitä meillä toisinpäin ! :D
Mun mieheni on koukussa kyseisiin nettikauppaan ja mua naurattaa aina kovin se mainos kun ajattelen sitä meillä toisinpäin ! :D
aika hassua, että noin päin :D
Activia-mainos taas saa karvat nousemaan pystyyn
mutta en mä kestä sitä miianuutilaactiviaakaan. Zalandon, activian ja niiden uusien vanish-mainosten kohdalla mulla menee televisio mykäksi. En vaan kestä kuunnella...
Zalando-mainos - luoja mitä pas***!!! Jopa miianuutilaactivia-mainos on tuohon verrattuna hyvä! Siis se nössö äijä siinä mainoksessa on ihan kauheen vastenmielinen jotenkin...
mutta en mä kestä sitä miianuutilaactiviaakaan. Zalandon, activian ja niiden uusien vanish-mainosten kohdalla mulla menee televisio mykäksi. En vaan kestä kuunnella...
Zalando-mainos - luoja mitä pas***!!! Jopa miianuutilaactivia-mainos on tuohon verrattuna hyvä! Siis se nössö äijä siinä mainoksessa on ihan kauheen vastenmielinen jotenkin...
kanava vaihtuu muuten todella nopsaa täälläkin, kun Activia- tai Zalando-mainos alkaa...
Leikkii typerillä sukupuolistereotypioilla ja on muutenkin huonosti toteutettu ja näytelty. Activiat sun muut ovat myös huonoja, mutta eivät paskuudessa vedä Zalandolle vertoja.
Leikkii typerillä sukupuolistereotypioilla ja on muutenkin huonosti toteutettu ja näytelty. Activiat sun muut ovat myös huonoja, mutta eivät paskuudessa vedä Zalandolle vertoja.
Ja onko siihen pakko ollut valita joku vastenmielinen kiljuva mies?! Zalandon sivuille en aio eksyä, kun ei tuon parempaa mainostakaan viitsineet tehdä. Ap
Stereotypia tuhlaavista naisista on niin vastenmielinen, että tämä firma on boikotissa.
yhtä hyvää mainosta ole ennen tehtykään. =)