En muista milloin viimeksi olen pessyt naamani kunnolla
en käytä meikkiä joten siksikään ei tarvitse naamaa pestä. Suihkussa kastuuhan se mutta kuivaan vaan pyyhkeeseen. Kuinka usein te pesette?
Kommentit (8)
Aamulla ja illalla pesen vedellä vaan. Suihkussa en käy joka päivä, siellä pesen marseillesaippualla.
Mulle jää niin vähän aikaa aamuisin oman itseni laittamiseen, että hädintuskin ehdin hampaat pesaista. Hiuksetkin jää usein harjaamatta, nykäisen vain kiepille takaraivolle.
Kai se on osittain jotain apatiaakin, etten jaksa enää niin välittää itseastäni. Kun koskaan ei ole aikaa eikä rahaa, kaikki vaatteet näyttää vaan rumalta mun päällä eikä mun ulkonäöllä ole oikeastaan mitään merkitystä... näin ajattelen. Kuorinta-ainetta meinasin ostaa viime viikonloppuna marketista, mutta heti siihen tultiin hoputtamaan että pitäisi jo liikkua eteenpäin, niin jäi sitten ostamatta sekin.
en ymmärrä ihmisiä, jotka heittelee tuhkaa päälleen ja hautautuu tahallaan likaan ja riepuihin, syyttävät vielä muita!
Pese naamas, pahvi, niin päivä näyttää kirkkaammmalta!
mutta vedellä vaan. Hinkkaan vähän käsillä naamaa. Joskus kuorin sokeri-hunaja-kuorinnalla.
Miten teille äiti opetti hygieniasta huolehtimista? Oma äitini opetti minut jo varhain huolehtimaan kauneudenhoidosta. Puhdistan ihon aamuin illoin puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, kuorin säännöllisesti ja käyn kasvohoidossa. Eipä ole ollut finnejä eikä iho-ongelmia. Eikö teitä haittaa mustapäät ja epäpuhdas iho? Näkyyhän se muillekin.
Mä oon samanlainen kuin ap. Iho on hyvässä kunnossa. Jos käytän meikkiä / ihonhoitotuotteita / saippuaa, niin iho on heti pilalla.
Miten teille äiti opetti hygieniasta huolehtimista? Oma äitini opetti minut jo varhain huolehtimaan kauneudenhoidosta. Puhdistan ihon aamuin illoin puhdistusmaidolla ja kasvovedellä, kuorin säännöllisesti ja käyn kasvohoidossa. Eipä ole ollut finnejä eikä iho-ongelmia. Eikö teitä haittaa mustapäät ja epäpuhdas iho? Näkyyhän se muillekin.
ettei naamaa tarvitse läästiä turhilla kemikaaleilla, jos mitään ongelmia ei ole. Mulla liittyy iho-ongelmat ainoastaan hormonivaihteluihin, ihan sama, millä mä naamani pesen.
6
En minäkään nahkaa meikkaa (paitsi ehkä kolmesti vuodessa viihteelle...), käytän vaan ripsaria. Pesen naaman silti joka suihkun yhteydessä. Aiemmin kuivui kaikista pesuaineista, mutta kun pesen Lactacydillä (vai mikä se on?), niin eipä kiristä enää. =) Lisäksi kuorin 1-2 krt viikossa.
Mutta mä en taas pese muuta ihoani kuin kahdesti viikossa... Toki siis tärkeät paikat (samalla aineella alapää, ei horju pH:t!), mutta en saippuoi reisiä, käsivarsia tms. kuin tosiaan pari krt viikossa.