Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä viihdyit eniten ala-aste, yläaste, lukio/amis, yliopisto/amk

Vierailija
04.09.2012 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyin peruskoulussa parhaiten. Sekä ylä- että ala- asteella. Siitä alkoi alamäki.

Vierailija
22/46 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. yliopisto

2. lukio

3. ala-aste

4. yläaste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyin parhaiten AMK:ssa, ala-asteella ja yläasteella en viihtynyt, lukio joten kuten menetteli.

Vierailija
24/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto opiskelu Hankenilla. Mahtava tunnelma ja kivat opiskelukaverit:)

Vierailija
25/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto, alakoulu, lukio, yläkoulu

Vierailija
26/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan viihtynyt koulussa tai yliopistossa. Ehdottomasti pahin oli kuitenkin ylä-aste, se oli hirveää aikaa. Minua kiusattiin rankasti, sama jatkui vielä lukiossakin, mutta fyysisesti ei enää pahoinpidelty. Yliopistossa taas oli tosi huono ilmapiiri ja ilkeä henkilökunta. Opinnot jäivätkin kesken. 

Vierailija
27/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten työelämässä, mutta nämä kysytyt tässä järkässä:

lukio

amk

ylä-aste

ala-aste

Vierailija
28/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yliopisto! Muissa en viihtynyt ollenkaan.

Vierailija
30/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun ala-aste oli OK. Ylä-aste helvettiä. Lukion kävin iltakouluna, OK. AMK menetteli, yliopistossa OK, sain lukea itseäni kiinnostavia juttuja ja tapasin samanhenkisiä tyyppejä.

Eli lukitsen vastauksen yliopisto.

Vierailija
31/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihme, että uusilta ( ja osittain nykyisiltä ) yliopisto-opiskelijoilta leikataan jatkuvasti oikeuksia, koska niissä aiemmin opiskelleilla on ollut aivan liian etuoikeutetut ja mukavat oltavat. Tämänkin ketjun kommentit sen todistavat ( "en olisi halunnut milloinkaan lopettaa opintoja" jne...). Joten kiittäkää itseänne, kun omilla lapsillanne tulee olemaan paljon tiukemmat opiskeluajat edessä. Tuhlasitte lyhytnäköisesti oikeuksianne niinkuin monet tuhlaavat luonnonvaroja - ja seuraava sukupolvi joutuu siitä maksamaan. 

Vierailija
32/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa. Vaihtelevaa tekemistä, leppoisaa päämäärätöntä hengailua.

Vierailija
33/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhausjärjestyksessä itselläni ollut:

-ala-aste

-yläaste

-iltalukio

-yliopisto

-ammattikoulu

-ammattikorkea

Vierailija
34/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole AMK:ssa viihtynyt (luokka on perseestä) ja olenkin "vaihtamassa" yliopistoon. Mutta parasta aikaa oli Lukio ja Ala-aste, yläaste oli perseestä, minua kiusattiin todella paljon. Ihme että selvisin sieltä hengissä.

Vierailija
35/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: ala-aste. Yläastetta oikeastaan vihasin ja lähes siihen ajanjaksoon liittyvä oksettaa mua edelleen. Sen jälkeen olenkin opiskellut vain sairaanhoito-oppilaitoksessa - jossa oli kyllä ihan ok olla; helppoa, rentoa, mutta työharjoittelua oli aivan liikaa suhteessa opiskeluaikaan ja siksi koin opinnot turhauttavina, liian käytännönläheisinä. Ala-asteella oli niin lempeää ja olin aina onnellinen. 

Vierailija
36/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa oli hauskinta, ei vielä huolta huomisesta, hyviä kavereita ja paljon bileitä :-). Opiskelu oli vielä kohtuullisen helppoa.

Vierailija
37/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste, yliopisto, lukio, ala-aste.

Vierailija
38/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa. Muista ei oo ku lähinnä huonoja muistoja.

Vierailija
39/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yliopisto! Oman mielenkiinnonmukainen tutkinto, mukavia ystäviä, etenemistahdin sai itse määrätä. Minua ei ainakaan mene syyttää siitä, että tulevaisuudessa opiskeluaika todennäköisesti rajoittuu, sillä opiskelin maisteriksi vajaassa neljässä vuodessa.

Vierailija
40/46 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella oli ihaninta, ala-asteella toisiksi parasta. Yliopistossa oli ihan kivaa, lukiossa aivan helvetin tylsää sekä opintojen että sosiaalisen elämän kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi