miten kalvavasta mustasukkaisuudesta pääsee eroon?
päässä pyörii ajatus omaata miehestä ja sen exästä harrastamassa seksiä. Ei auta, vaikka niiden erosta on jo monta vuotta ja suhde oli riitainen ja huono, seksiäkin vain vähän. Silti en kestä ajatusta, että mun mies on koskenut jotain toista naista. Sekoan. Onko kellään muulla samanlaista?
Kommentit (6)
on toki, oon ollut naimisissa ja miehiä on ollut muutenkin, sänkykumppaneita yli 10
koska mustasukkaisuus-ongelma ei sijaitse sun miehessä tai hänen exissään vaan sussa ja sun oäässä, joten on ihan sama mitä muut tekee. Mulla on ollut samanlaista, pilasin ehkä 10v elämästäni tuohon. Ihan hirveää. Ongelma ratkeaa sillä että sinä haet apua siihen miksi minäkuvasi ja itsetuntosi on niin hauras. Jäljet johtaa usein syvälle omaan lapsuuteen. Siellä on varmasti suuria puutteita esim siinä miten olet saanut hoivaa tms. Vain ja ainoastaan sitä kautta voit oppia luottaaan toisiin. Jos et lähde selvittämään ongelmaasi, elämäsi on tuota hamaan hautaan, etkä voi onnistua ihmissuhteissasi.
hoivaa olen kyllä saanut, mulla oli maailman turvallisin ja rakastavin koti. voiko se johtua kouluajoista, silloin ahdisti kyllä se, kun ei ollut poikaystäviä. voi jeesus, kun ei jaksais tuhlata aikaa tähän murehtimiseen. kiitos tsempistä.
naisena? Edelleen se terapia jossa saa selvittää asioita vois olla tosi hyvä juttu tulevaisuuttasi ajatellen
ahdisti kyllä se, kun ei ollut poikaystäviä.
Tuntuu siltä että sun elämä pyörii ihan liikaa miesten ympärillä. Miehet tuntuu olevan sulle hyvin tärkeitä, saada mies ja hallita sitä ja omistaa se. Sun pitää oppia olemaan onnellinen ihan itsesi kanssa, sen jälkeen voit vasta olla onnellinen kenenkään toisen kanssa.
Ootkohan sä jäänyt vaille jotain isän huomiota vai miksi miehet on noin tärkeässä asemassa sun elämässä?
Tuo ei ole normaalia ja sun täytyy hakea siihen apua, jos et itse onnistu pitämään ajatuksiasi kurissa. Kidutat itseäsi, eikä siitä seuraa hyvää sinulle eikä parisuhteellesi.