Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sain tämän ahdistuksen pois, 8-v.Erikan kidutus/murha painaa mieltä

Vierailija
04.09.2012 |

Mieheni kielsi lukemasta asiasta yhtää artikkelia enempää..auttakaa, kertokaa, miten saatte ajatukset pois tuosta kamaluudesta?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- maailman kaikkia lapsia ei voi pelastaa, mutta aloittaa voi kasvattamalla omista lapsista hyviä, tasapainoisia ihmisiä. - lahjoita PeLalle, MLL:lle tms taholle. Mene mukaan vapaaehtoistoimintaan. - Maksan iloisena veroja, joilla kustannetaan lastensuojelua, sosiaalityötä ja apua ja tulea lapsiperheille. En valita siitä, että itse en käytä ko. palveluja vaan iloitsen siitä, että ne ovat olemassa. - En äänestä kokoomusta tai muutakaan puoluetta, joka haluaa karsia em. toimintoja. - pidän silmät ja korvat auki myös ympärillä pyörivien lasten suhteen. Juttelen myös lasteni kavereiden kanssa, onko heillä kaikki hyvin. - joka ilta peittelen lapseni nukkumaan hyvänyön suukon kanssa. Jos en ole kotona sitä tekemässä (vuorotyö), soitan hyvät yöt. Eerikaa ei nämä asiat auta, mutta pienen kortensa kekoon voi jokainen kantaa. Jos joku olisi auttanut Eerikan isää lapsena, ehkä hän ei olisi ollut niin pipi päästään, että teki tämmöistä... (Olettaen, että isällä on taustalla karmea lapsuus, minkä takia hänestä on tullut sellainen ihmishirviö)

pisti silmään tämä:

Maksan iloisena veroja, joilla kustannetaan lastensuojelua, sosiaalityötä ja apua ja tulea lapsiperheille. En valita siitä, että itse en käytä ko. palveluja vaan iloitsen siitä, että ne ovat olemassa

juuri tätä minä olen tehnytkin ja kuvitellut, että ainakin juuri Eerikan kaltaset selvä väkivaltlapset saavat sitä lapsen suojelua mistä veroja maksetaan.

Enää en tähän usko ja vaikka kuinka kasvatan omat lapseni normaaleiksi niin se ei auta eerikoita perhehelvetissä.

Helppo olisi unohtaa ja ajatella, että kyllä ne viranomaiset suojelee näitä väkivaltalapsia..minä voi rauhassa keksittyä omiin kullannuppuihin ja alkaa miettimään mitä vaatteita otan mukaan ensi talven Thaimaan reissulle.

Tämä tapaus räjähti silmille ja en enää koskaan voi olla varma siitä, että eerikan kaltaiset lapset ovat turvassa. Se ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi