Kumppanisi on nähnyt perseenreikäsi, sinä et. Mitä siitä sanot?
Useammassakin asennossa mies näkee naisensa paikat nimittäin!
Kommentit (16)
siisti ,vaalea ja hajuton oli * Antaa tarkan ANALyysin* ;)
tullut koskaan ajatelleeksi, että miehet ehkä harvemmin ovat nähneet oman persereikänsä?
Kuten miehenikin reijän. Ja mieheni on tosiaan nähnyt minun. Mitä siinä nyt on niin ihmeellista?
Minä miehenä ainakin saan nautintoa siitä kun näen seksiasennoissa vaimoni tai hoitojeni ryppyreiän. Se on eroottinen omalla tuhmalla tavalla. Onko naisilla traumoja anaalin suhteen syntyperäisesti? Koittakaa nyt relata sen asian suhteen.
Meillä on nimittäin aika monta peiliä ja lisäksi luin jostain vanhasta feminisitioppaasta, että jokaisen naisen olisi hyvä tarkastella alapäätään ihan, jotta tietäisi mitä siellä on.
Mun miespä on nähnyt kuinka pillustani tulee ulos vauva ja mä en ole nähnyt. Voi kuinka kamalaa! Onkohan tämä vähän väärä palsta kauhistella jotain peräaukon näkymistä, hyvä ap? :)
ole nähnyt mun perssilmääni mutta minä olen.
M +40
Mun miespä on nähnyt kuinka pillustani tulee ulos vauva ja mä en ole nähnyt. Voi kuinka kamalaa! Onkohan tämä vähän väärä palsta kauhistella jotain peräaukon näkymistä, hyvä ap? :)
Siis en kuitenkaan ole pyhittänyt yhtä tiettyä peiliä hanurin tiirailuun. :D
Miksi en olisi nähnyt perseenreikäni?
Ei ollut mitenkään ilo silmälle, kuten ei miellytä muidenkaan reijät.
nähnyt peilillä oman perseeni.
Olen hyvin tietoinen siitä, että esim takaapäin näkyy koko persereikä oikein hyvin.
Olen myös hyvin tietoinen siitä, että jos persereikää ei pese saippualla suihkussa, se löyhkää paskalle, vaikka näkyvää paskaa ei olekkaan. Niinpä joka päivä suihkussa ja varsinkin ennen seksiä pesen persereikäni suihkusaippualla. Silloin ei nouse paskanhajua miehen nenään takaapäin asennossa.
nähnyt peilillä oman perseeni.
Olen hyvin tietoinen siitä, että esim takaapäin näkyy koko persereikä oikein hyvin.
Olen myös hyvin tietoinen siitä, että jos persereikää ei pese saippualla suihkussa, se löyhkää paskalle, vaikka näkyvää paskaa ei olekkaan. Niinpä joka päivä suihkussa ja varsinkin ennen seksiä pesen persereikäni suihkusaippualla. Silloin ei nouse paskanhajua miehen nenään takaapäin asennossa.