Lue keskustelun säännöt.
Jokohan tänään vois laittaa joulukoristeet?
28.11.2005 |
Jos siivois ja vähän muuttais järjestystä ja laittais jo joulukoristeet ja valot? Onko liian aikasta? Onko jo muilla?
Kommentit (3)
Pitää varmaan käydä kaupassa ostamassa lisää jotain ihania valoja :) Ihanaa, joulu tulee <3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä kannatti! Tuli ihanan rauhallinen ja jouluinen olo, vaikka tähän mennessä olen lähinnä irvistyksen välistä sihissyt aina kun joulu on mainittu. Nyt muuttui olo, tervetuloa ihana hämärä ja tuikkivat valot :)
Että eikun valot ikkunaan vaan, kyllä meidän naapureissakin on jo tosi monessa. Tuovat valoa pimeyteen.
jo viime viikollla oli tarkoitus laitella askarrella, mutta tuntui liia aikaiselta. nyt kun luntakin on niin alkaa jo joulu kutkutella :) kivaa!