Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 22+6 ja kamala paineen tunne alavatsassa

03.09.2012 |

Onko tää ihan normaalia, kävin päivällä terveydenhoitajan luona se sanoi että ei ole normaalia, joten tilasi ajan päivistykseen terveyskeskukseen, josta sain sairaslomaa kaksi viikoa, eivät tehneet mitään asialle. Eli eilen alkoi tuo paineen tunne alavatsassa joka on pahempi tänään. Olen yrittänyt olla levossa, sen minkä ehdin minulla on enestään kaksi lasta ja enkä ole aikaisemmin näin tuntenut, tänään kun kävin wc:ssa niin huomasin kun pyyhein että paperissa oli paksua limaa jossa hieman verta mukana. Alaselkä minulla on kipeä ollut jo pari päivää myös. Supistuksia ei ole ollut pari pientä, mutta minulla ei ole ollut paljoa supistuksia aikaisemissa raskauksissa, ainoa synnytys kipu mikä mulla on niin on kova selkäkipu. Eli voiko olla kyseessä olla ennenaikainen synnytys, vai kuuluko tämä asiaan, rakenneultrassa oli kaikki ok.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole äitiyspolia? Miksi sait ajan terveyskeskukseen? Jos olisin sinä, menisin heti esim yksityiselle synnytyslääkärille ja varmistuttaisin tilanteen. + sieltä varmasti saisi tarvittaessa lähetteen äitiyspolille. Verenvuoto jo itsessään noilla viikoilla vaatisi mun mielestä käyntiä asiantuntijalla (joita eivät ole terveyskeskuksen henkilökunta). Älä vaan jää kotiin odottelemaan, mitä tapahtuu, vaan hakeudu kunnon lääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla