Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruskoulun päästötodistuksen k.a. ja nykyinen palkkasi?

Vierailija
03.09.2012 |

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo oli 9 ja palkka 0 e. Mies yrittäjä ja minä kotiäitinä 3 lapsen kanssa.

Vierailija
62/65 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se laskelmani oli tehty ihan kaikki maksut huomioiden. Karkkilan valitsin siksi, että siellä taitaa olla korkein kunnallis- ja kirkollisveroprosentti. Täytyy tosiaan olla jotain auto/asunto/lounassetelietuja mukana palkassa, jos käteen jää noin vähän.

ja edelliselle... ei sinulla ainakaan hyvä matikan numero tainnut olla... Meinaan itselläni ei ole paljon vähennyksia ja tienaan 900 vähemmän kuin sinä mutta käteen jää melkein sama... Laskin Karkkilan kunnallisveroprosentilla ilman mitään vähennyksiä niin 5700 euron palkasta jää lähes 3800 käteen. Joten missä sä oikein asut? Porvoossa?

Keskiarvo n. 9,5. Brutto jotain 5700 ja netto jotain 3400

Taisit unohtaa vähentää eläke- ja työttömyysvakuutusmaksut? Niistä 5,75 % vielä pois ja ihan hyvin voi nuo palkkatiedot pitää kutinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kaikki hikarit vastaa tähän. Niin minäkin.

Ka. 9,9

Nettotulot 1600 e (eläke, mt-syyt)

Vierailija
64/65 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,5

Tarttiko teidän > 9 keskiarvon saaneiden tehdä jotain muuta kuin kuin kuunnella tunneilla silloin tällöin? Minä en tehnyt yläasteella koskaan läksyjä.

Minun yleisin numero oli 10- kokeista ja se pyöristettiin aina 9.

Vierailija
65/65 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kaikki hikarit vastaa tähän. Niin minäkin.

Ka. 9,9

Nettotulot 1600 e (eläke, mt-syyt)

Burnout perfektionismista?

1600 €/kk eläke on hyvä.

8

Minulle koulu ei koskaan ollut mikään paikka, jossa menestyä. Jostain syystä vetelin tutkielman tyyppisistä systeemeistä ja filosofisista taivaanrannanmaalauksista kuitenkin kymppejä. Tosin ne tuli vasta eteen lukiossa. Olenkin aika erikoisen polun kulkija.

Miksi koulussa opetetaan asioita ulkoaopettelun kautta? Sitten opettajat vielä pelottelevat, että tietoa pitää etsiä itse ja soveltaa. Sehän siinä on parasta!

Tällä hetkellä ei ole kuin työttömyyskorvaus, mutta olen myös maisteri.

En oikeastaan välitä rahasta. Hyvällä palkalla elämäni olisi köyhää. Se ikään kuin opettaa lampaaksi tähän systeemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi