Peruskoulun päästötodistuksen k.a. ja nykyinen palkkasi?
Kommentit (65)
Miksi muuten kysyt nettopalkkaa, kun ei se kerro oikein mistään mitään?
ka tais olla joku 8,6 ja bruttopalkka on nyt 4000, netto taitaa olla 2800 (just viilasin veroprosenttia).
en tiennyt että peruskoulusta saa M:n papereita.
Itsellä 8.4. Nettopalkka 1850e ja brutto 2600e.
ja edelliselle... ei sinulla ainakaan hyvä matikan numero tainnut olla... Meinaan itselläni ei ole paljon vähennyksia ja tienaan 900 vähemmän kuin sinä mutta käteen jää melkein sama... Laskin Karkkilan kunnallisveroprosentilla ilman mitään vähennyksiä niin 5700 euron palkasta jää lähes 3800 käteen. Joten missä sä oikein asut? Porvoossa?
Keskiarvo n. 9,5. Brutto jotain 5700 ja netto jotain 3400
6,7 ysiltä päästessä tuntipalkka 6,7 euroa (olen yrittäjä :)
Kuka muistaa jonkun noin vanhan keskiarvon? En minä ainakaan. Elämässä on ollut pikkasen tärkeämpiäkin arvosanoja. Noh, ehkä se oli jotain 8,5-9. Kait.
Ja miksi kysytään nettopalkkaa? Ei ole siinäkään mitään järkeä. Bruttona tienaan 3000 euroa ja nettona n.2100-2200. Lounassetelit sekoittavat tuon nettopalkan, joten tarkkaa määrää en nyt jaksa laskea.
Tyhmä gallup ja tyhmä minä, kun vaivauduin vastaamaan!
siis korjaus jos nettopalkkaa kysyttiin; ka 9,8, brutto 6900, netto 3300
Minäkin ihmettelen, miksi ap kysyy nimenomaan nettopalkkaa.
Lukuaineet rimaa hipoen, tekniset työt, kuvaamataito ja ATK sen sijaan kaikki kymppejä. Netto 2150/kk
Joo, teen "kutsumustyötä" enkä valinnut alaa rahan takia. Ottaahan se välillä pattiin, mutta kun aina on toitotettu, että "tolla päällä voi tehdä mitä vaan", niin tehdään nyt sitten sitä, joka oikeasti kiinnostaa.
(Lukiossa päättötodistuksen ka 9,7 ja kirjoituksista 4 E:tä ja L, yliopistossa en viihtynyt kolme vuotta kauempaa.)
T: äitini pitää minua alisuoriutujana
brutto 6900, netto 3300
tai sitten bruttopalkkaasi kuuluu runsaasti luontaisetuja (auto, asunto tms.) joiden arvoa et ole laskenut mukaan bruttopalkkaasi.
Itselläni on bruttopalkka 4700 ja nettopalkka 3100 eur, vaikka minulla ei ole mitään vähennyksiä ay-jäsenmaksua lukuunottamatta.
6900 eur bruttopalkalla nettopalkan pitäisi olla päälle 4000 eur ilman mitään vähennyksiä.
Nettopalkkaa en jaksa lähteä mistään tarkistamaan. Brutto on n. 3300e/kk.
Kauhean vaikeaa muistaa nettopalkkaansa. Kun ei se tilille tullut rahakaan sitä kerro kun palkasta vähennetään työpaikkaruokailut ja lisätään kilometrikorvaukset.
laske siitä