Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aikun täällä nautitaan kauhistelusta
Kommentit (2)
Jotenkin se täytyy purkaa.Toisaalta en haluais edes lukea mitään aiheeseen liittyvää, mutta se ahdistaa ihan helvetisti. En ole keksinyt mihin muuallekaan sen purkaisin. Lapsiini ylenpalttisella paijaamisella, mutta eivät ne sitä jatkuvasti halua. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos tarkoitat Eerikan tapausta, itsekin tulen tänne hakemaan 'vertaistukea', sillä tapaus on äärimmäisen järkyttävä. Ihminen haluaa vastauksia ja syitä tapahtumille, mikä on normaalia sosiaalista käyttäytymistä.
Mielestäni mitään 'kauhistelua' ei ole asiasta käyty.