Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vl-naiset ylenkatsovat

Vierailija
25.08.2012 |

Onko sekin jokin kulttuurinen juttu vai ylenkatsovatko vain minua? OLenpa vain pannut merkille, että asioidessani Kempeleen Zeppelinissä nuore vl-naiset silmäilevät minua avoimen nyrpeästi nokkavarttansa pitkin (siinä vastasyntynyt repussa rinnallaan ja pari taaperoa käsissään). Jotenkin silleen passiivis-aggressiivisesti. Muiden en ole huomannut iseäni/perhettäni tölläävän vihamieliseen sävyyn (eli tuskin on omaa paranoiaani). Itse voisin ulkoasuni puolesta ehkä mennä vl:stä (maantienvärinen tukka, ripsaria lukuunottamatta ei meikkiä/nudemeikkiä, Marimekkoa jne.), tosin 1 taaperoikäinen lapsi ja pitkätukkainen rokkarimies eivät taida sopia pirtaan..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee parannus, niin ei tarvi olla huolissaan vl äitien nypeistä ilmeistä.

Vierailija
2/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat osaksesi ylenkatsontaa. Minä en ainakaan ole saanut vastaavaa osakseni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitele lähinnä keskenään? Ei kai ne ulkopuolisia herjaa?

Vierailija
4/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitele lähinnä keskenään? Ei kai ne ulkopuolisia herjaa?

Meilläpäin naapurin pennut kertovat jo ennen kouluikää ei-vl lapsille kuka joutuu helvettiin ja ketkä pelastuvat. Maailmassa olevia ei tarvitse pitää edes ihmisinä. Vl-usko oikeuttaa toimimaan muista ihmisistä, ympäristöstä ja luonnosta piittaamatta.

Vierailija
5/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, sellasia ne on!

Mä pyrin muuten nykyään käymään Zeppeliinissä sunnuntaisin :) Ja kun on asia tullut puheeksi kavereiden kanssa, niin nekin tekee samoin.. :)

Minua suuresti ihmetyttää se ylimielinen katse. Itse meikkaan hillitysti ja värjään hiuksiani. Vaatteet on tavalliset. He korostavat itseään taasen vaatteilla, jopa aika lyhyillä ja avarilla nykyään. Mikä oikeus niillä on mua tuijotella?

Vierailija
6/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jättäisi pois liioittelut mediassa, niin lestadiolaiset tuntuu kyllä olevan erittäin riitaista porukkaa.

Lasten hyväksikäyttö rikokset on oma lukunsa, kait vuosikymmeniä jatkettu rikosten salailu. Kiusaavat toisiaan kuulustelukokouksissa, viime keväänä riitelivät naispapista, nyt Lempäälän kiusaamisjuttu. Mikä seuraavaksi?

Vierailija
7/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta ei kielletä mitään, heiltä monia asioita. kai kaikki naiset haluaa meikata tai ainakin kokeilla sitä ja muuta keimailua. tai ainakin mahdollisuuden siihen!! epävarmuus siitä onko oma tie se oikea (kukaan uskovainenhan ei ole oikeasti löytänyt jumalaa, koska sitä ei ole, joten epäilevät olevansa väärässä eli kärsineet turhaan).

Vierailija
9/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiusaamisjuttu Lempäälässä?

Rauhanyhdistyksen johdossa toimivat ihmiset ovat leimanneet rikosilmoituksen tehneen naisen psyykkisesti sairaaksi. Huhua levitetään vl piireissä ja siihen tietysti uskotaan.

http://gostaja.blogspot.fi/2012/09/kirje.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän