Mitpä jos ei vaan saa ikinä laihdutettua?
Onko ketään, joka vaan ei ole saanut laihdutettua pois raskauskiloja? Musta tuntuu ettei motivaatiota vaan ole laihduttamiseen, riittävästi hommaa siinäkin, ettei kotona ollessa liho tämän enempää ja että elää terveellisesti. Tuntuu ihan toivottomalta alkaa laihduttamaan, kun suoraan sanottuna tuntuu, ettei elämänlaatukaan siitä hirveästi paranisi.
Kommentit (4)
jee täällä viruksen kourissa jo ties kuinka pitkään. Raskauskilot karisevat, 4 mennyt jo
Itse painiskelin n. 10 liikakilon kanssa. En siis ollut hirveän lihava, mutta liikaa oli kuitenkin (167cm/70kg).
Päivä toisensa ja viikko toisensa jälkeen mietin jokaisen suupalani ja kieltäydyin nautinnoista ja kilo kilolta painoa alkoi tippumaan.
Sitten tulin ajatelleeksi, että jotta paino myös pysyy poissa, jatkuu sama suupalojen miettiminen ja nautinnoista kieltäytyminen ainakin jossain määrin koko loppuelämäni.
Päätin, että siihen en elämääni halua tuhlata. Haluan nauttia ja olla onnellinen, eivätkä ne kymmenisen liikakiloa tehneet minua yhtään onnettomaksi, se syömisen kontrolloiminen taas teki.
Nyt painan 67kg ja sen saan hyvällä omalla tunnolla painaakin, tulkoon jopa muutama kilo lisää jos on tullakseen, otan ne mielelläni vastaan tässä onnellisessa elämässäni..=)
ja käytin vauvaa haukkaamassa raitista ilmaa vaunukävelyillä. Laihduin siinä ohella takaisin sopivaan painoon.
Lapsi kasvoi ja joudun laittamaan hänelle terveellistä ruokaa ja syön sitä myös sitten itse, niin en ole päässyt lihomaankaan.
Olen kyllä onnellisempi kuin 10kg painavempana, vaatekaupoissa käyminen on mukavaa, pidän itsestäni enemmän ja olen sitä kautta onnellisempi, ja tuntuu että jaksan paremmin.
Niin on moni muukin.