G: Päättötodistuksesi (peruskoulun) keskiarvo ja mitä teet nykyisin?
Kommentit (504)
9, valmistuin tarjoilijaks ja oon nyt henkilökohtasena avustajana.
9,9. Opiskelen oikeustiedettä, tulevaisuudesta en ihan vielä tiedä.
6,9. Valmistuin tradenomiksi joku vuosi sitten, olin töissä ja nyt opiskelen yliopistossa historiaa.
7.2, opiskelen informaatiotutkimusta ja valmistun maisteriksi kohta, tällä kertaa jopa hyvin arvosanoin :D
8,9. DI. Koulussa kielet oli vähän työläitä, matikka sujui paremmin.
8,25.
Viime vuonna valmistunu yo-merkonomi. Työtön.
Haen opiskelemaan nyt bio- ja kemiantekniikkaa.
K.a. 9,1 ja nyt olen ruotsin opettaja (FM).
6,7 lääkäri, olen aina oppinut matematiikkaan kemiaan ja fysiikkaan liittyvät tehtävät vain ne näkemällä joten pääsin ensimmäisellä sisään, mutta en jaksanut painostaa mihinkään kouluaineisiin
9,7
Olen työtön, mulla on kaksi tutkintoa joista toinen korkekoulututkinto. Kirjoitin 4 laudaturia ja pääsin suoraan yliopistoon. En oo tehnyt päivääkään (kummankaan) oman alan töitä. Oon elänyt koko aikuisikäni hyvin pienillä tuloilla, nyt minimityöttömyyskorvauksella. Korkein nettopalkkani on ollu 1200 euroa toimistosiivoojana :D Kyllä kouluttautuminen kannattaa!
ps. Olen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu perheellinen, ihan kivan näköinen nainen. Töitä en silti saa. Ei ole suhteita, opiskeluaikana tein runsaasti hanttihommia. Minulla on siivoojan CV ja pari vuotta hoitovapaata karkoittamassa potentiaaliset työnantajat. Terkkuja!
9,2 VTM, valtiolla virkamiehenä
9,1
Luokanopettaja