G: Päättötodistuksesi (peruskoulun) keskiarvo ja mitä teet nykyisin?
Kommentit (504)
8.6
Sairaanhoitaja olen ja tällä hetkellä opiskelen lisäksi farmaseutiksi :)
9,0
Ylioppilas kevät -12, haahuilen vieläkin ilman työ- tai opiskelupaikkaa
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:48"]
9,7
Olen työtön, mulla on kaksi tutkintoa joista toinen korkekoulututkinto. Kirjoitin 4 laudaturia ja pääsin suoraan yliopistoon. En oo tehnyt päivääkään (kummankaan) oman alan töitä. Oon elänyt koko aikuisikäni hyvin pienillä tuloilla, nyt minimityöttömyyskorvauksella. Korkein nettopalkkani on ollu 1200 euroa toimistosiivoojana :D Kyllä kouluttautuminen kannattaa!
ps. Olen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu perheellinen, ihan kivan näköinen nainen. Töitä en silti saa. Ei ole suhteita, opiskeluaikana tein runsaasti hanttihommia. Minulla on siivoojan CV ja pari vuotta hoitovapaata karkoittamassa potentiaaliset työnantajat. Terkkuja!
[/quote] Tähän vertailun vuoksi:
Peruskoulun k.a. 8,6, nainen, ei juuri mitään jatko-opintoja lukion jälkeen eikä päivänkään työttömyyttä penkkareitten jälkeen. Yliopistossa "opiskellessani" olin jatkuvasti iltatöissä ja opintoviikkoja taisi kertyä alle 10 :). Nopeaälyisenä työssä oppineena ICT- asiantuntijana reilusti ylimmän desiilin tulot.
9. Työtön ja masentunut siivelläeläjä. En nosta mitään tukia, eli älä huolestu, sinä av:lainen veronmaksaja.
9,1 VTM/pankkiiri