Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Petin omaani naisen kanssa

Vierailija
03.09.2012 |

miten itse suhtautuisit jos vaimosi/tyttöystäväsi kertoisi olleensa naisen kanssa sängyssä? Kertoisitko omille kavereillesi? Jättäisitkö naisen? Mitä jos naisella on oikeasti tunteita toista naista kohtaan eli kyse ei ole pelkästä seksistä?

ja juu saa naisetkin vastata

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut jo vuosia sitten vaimostani, mutta en siksi, että hän rakasteli naisten kanssa. Minusta se tuntui vain kiihottavalta ja halusin tietää millaista seksi oli.

Vierailija
2/4 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluaisin hehkutta miehelle kuinka ihanaa se oli :) haluaisin ehdottomasti kimppaseksiä miehen ja toisen naisen kanssa... miespuoliset ystävätkin on tällä hetkellä vähissä joten naisen kropan kehuminen ystäville on vähissä :) en ole naispuolisille ystävilleni viitsinyt kauheasti hehkuttaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne miestäsi niin hyvin, että osaisin kysymykseesi vastata.

Itse olisin erittäin kiihottunut ajatuksesta, että vaimoni olisi sängyssä toisen naisen kanssa. Tietysti tilanne muuttuisi ikävämpään suuntaan, jos tästä naisesta tulisi vaimolleni rakkaampi kuin minä. Seksiä saisi harrastaa vaikka kuinka ;)

T:Isi33

Vierailija
4/4 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä tehtäisiin minulta salaa niin kyllä, pitäisin yhtä pahana kuin miehen kanssa pettämistä. Ja kyllä, jättäisin. Pettäjille en anna armoa.

Mutta jos puolisoa kiinnostaisi seksi naisen kanssa ja hän tulisi asiasta minulle puhumaan, antaisin luvan. Ja minustakin se olisi oikeastaan aika kiihottavaa.

Mies 27v.